Това е най-странният F-16, създаван някога (галерия)
НАСА използва изтребителя за научни тестове
Обратно в новинатаКоментари - Това е най-странният F-16, създаван някога (галерия) | IT.dir.bg
Коментари
На задните снимки с несиметричните криле отпред, е сигурно дори опасно. Такава разлика в лява и дясна част може да накара нещото да се превърта, поради различен поток на въздуха.
Създали по-голям боклук от оригинала. Съвсем логично, че най0добрият американски изтребител Ф15 е отвял кошницата. И сега е така най-новата модификация на Ф15 ЕХ от 2020г е в пъти по-добра от дръгливите чертежи дето поръчахме.
И на карокатурата Денков му дойде ред да се отпусне, станахме като едно време, сабираме само картинки от дъвки.
Едномоторните самолети Ф16 са всеизвестни с това че като им откаже единствения двигател и падат като круши. Разбира се че са най страшните, страшното им е да гледаш да не ти паднат на главата когато прелитат в небето. Добре че България си закупи само Виртуални такива самолети а не реални.
За разлика от руските едномоторни самолети на които като им откаже двигателя почват да летят още по бързо със силата на мисълта. Затова новите мруски модели ще се изстрелват с прашки и ще са без двигател. Само главоболия.
Чудя се българските тапунгери които бръщолевят само за чертежи защо не седнат да издялкат по един дървен самолет - поне няма да онанират непрестанно…
ей дебил, ако ти кажат, че ще ти ремонтират 22 годишната VAG кочина след 6 месеца, ще оквичиш целия интернет
Всички по-стари съветски изтребители са с по 1 двигател - МиГ-15, МиГ-17, МиГ-19, МиГ-21, МиГ-23. Същото се отнася и за самолетите на Сухой. После минават на схема с два двигателя, защото по този начин получават най-различни предимства спрямо самолет с един двигател - повече тяга, по-голям боен радиус, могат да носят по-голямо количество оръжия, повишена тяга при форсаж, по-висока скорост и тн. От американските кошници още Ф-4 е с два двигателя и всички по-нови самолети на американските ВВС също са с по два двигателя - Ф-14, Ф-15, Ф-18 и тн. Единственият тор с един двигател е Ф-16 и дори пилотите му казват, че това е едно от слабите му места, защото аварира ли електрониката или самия двигател падаш като круша. Същото фази и за новия кенеф Ф-35 с променлив вектор на тягата. При самолетите с два двигателя дори и да аварира единия, другият ще те закара до пистата макар и със зор.
А какво стана с нашите Еф-ки? Построиха ли завода, който ще ги конструира вече? Или ще чакаме още 20 години?
е тъй де, ама те са направо "Изтървах хляба и докато се наведа да го взема - той мухляса"
По-голям боен радиус се постига с по-голям резорвоар или оп икономичен двигател или по-добра аеродинамика, ама щом казваш... руснаците може и с увеличаване броя на двигателите да го постигат... :))) При тях всичко е безаналогово. Дори и троловете им. :)))) п.п. Тролетарят. :)))
Дали пък да не начукат канчетата на тия, дето им ги набутаха? Воглаве с техните тролове!
Вата много просто доказателство чий самолети са по добри! На последното военно положение на оръжие Русия не продаде нито едно ама не самолет нищо, нула.
Зависи от концепцията за която се създава изтебителя. Палубен- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО двудвигателен. Лек, многоцелеви и сравнително "евтин" е по добре да бъде еднодвигателен. Има и извращявки. Например Миг-29. Лек прехващач с два двигателя???!!?? Наистина няма друг такъв (без аналог)!!!!! Просто ако конструктурът разполага с достатъчно мощен и надежден двигател, като F110 GE за лек прехващач би избрл еднодвигателна схема. Два двигателя означават повече маса, повече гориво и повече разходи.
който иска да се развива - експериментира. това беше създадено като летяща лаборатория на наса и си остана такова.
Това ли ще са новите?!? Аз тъкмо свърших с разпечатването на листовете за части на предния "класически", дето го пратиха по мейла и тъкмо щях да почна да го сглобявам с лепило Рила, за да помогна на USрайна във войната с един от нашите модерни самолети, а те взели, че направили още "по-модерен"...