Ясни са цените на Samsung Galaxy S10 в Европа
Най-върховата версия на смартфона ще струва малко над 3000 лева
Обратно в новинатаКоментари - Ясни са цените на Samsung Galaxy S10 в Европа | IT.dir.bg
Коментари
а пък "..." многоточие се пише с три "." точки, не с четири също съчетанието "?!" не съществува в книжовния български език. комбинацията се ползва в ролята на неизказан израз, съдържащ недоумение, въпрос, съмнение ... след дума/твърдение, но тогава се поставя в скоби - "(?!)" и не означава край на изречение, следователно няма причина да започнеш с главна буква следващата дума. пп. за наказание намери 115те правописни, граматични, пунктуационни и прочие грешки в този коментар. също така се замисли колко неуместен е той (и твоя) в контекста на този форум.
"струва цели 1599 евро." хахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахах .....Нямам търпение да си го купя ахахахахахахахахахаха.
На фона на тенденцията на поевтиняване, както на черната, така и на бялата техника, за сметка на по-висок оборот и по-краткото ползване на даден модел, драстичното увеличение на цените на определени марки телефони, звучи някак абсурдно. Интересно, след като е ясно, че високо бюджетните телефони вече не са на мода, компании като Samsung и Apple, как точно смятат да завладяват пазарен дял, чрез предлагането на абсурдно и неадекватно скъпи изделия, които на всичко отгоре по нищо не превъзхождат конкуренцията и по-евтините модели. Мобилните телефони отдавна се превърнаха във високо оборотна стока, поради простата причина, че само няколко месеца след излизането на нов модел, той бива изместен от следващ по- усъвършенстван, което логично би трябвало да води и до тяхната по-ниска начална пазарна цена, но явно не всички производители смятат така.
Абе, "за всеки влак си има пътници". Факт е, че тези които нищо не разбират от технологии, хардуер и софтуер си купуват най-скъпите боклуци, защото суетата и заблудата надделява при тях. Явно и марки, като Самсунг и Ейпъл, точно на това разчитат. Заблудата, че щом нещо е по-скъпо, то задължително е по-хубаво и по-"луксозно", върши работа. В маркетинга и рекламата, отчитането на психологията на клиента е много важен компонент. Не е истина, чрез рекламната обработка, какви боклуци могат да пробутат... Но тук вече, въпросът опира до интелекта, нивото на образованост и осъзнатата мотивация на потребителя.