GLOBUL със спад в приходите и печалбата, но с ръст на клиентите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
GLOBUL със спад в приходите и печалбата, но с ръст на клиентите
MobileBulgaria.com

GLOBUL със спад в приходите и печалбата, но с ръст на клиентите

Финансовите резултати на GLOBUL за първото тримесечие на годината също следват тенденцията, която се забелязва и в данните на останалите оператори. Общите приходи за периода са с 14,6% ...

0 75
Финансовите резултати на GLOBUL за първото тримесечие на годината също следват тенденцията, която се забелязва и в данните на останалите оператори. Общите приходи за периода са с 14,6% по-малко в сравнение със същия период на миналата година, най-вече в резултат на рязкото намаление на цените за терминиране, наложено от регулатора на 1 юли 2012 г., с допълнително намаление на тези цени в сила от 1 януари 2013 г. Друга причина са и промените в счетоводната политика на компанията, въведени през септември 2012 г. с цел хармонизация с практиките в ОТЕ Group. Приходите на GLOBUL преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) за първото тримесечие са намалели с 22%, докато показателят за приходите преди данъци, лихви и амортизации като процент от общите приходи на компанията е спаднал с 3,1% за година. Приходите от услуги за периода са намалели с 20,5% основно поради по-ниските цени за терминиране и промените в счетоводната политика на компанията. Все пак GLOBUL отчита ръст в клиентите с 4,5% до почти 4,6 милиона. Клиентите на абонаментни програми са повече от 2,8 милиона, като отбелязват ръст от 7% и вече са около 63% от всички клиенти на оператора. Потребителите на предплатени услуги са нараснали с 0,6%. Абонатите на фиксирани услуги на GLOBUL се увеличават и в края на тримесечието са били почти 230 000, а абонатите на услугите за мобилен пренос на данни (без да се броят абонаментите от типа machine-2-machine) са се увеличили над два пъти за година. Средното месечно потребление на един потребител за периода е 153 минути, или с 0,3% повече на годишна база, а средният приход от един потребител е намалял с около 24% до 10,40 лв. Пълния доклад можете да намерите тук: https://www.ote.gr/documents/10280/8600321/OTE_Q1_2013_RESULTS_ENG.pdf/3e60968e-8cab-47c0-a476-5eef62b4c3a1
GLOBUL със спад в приходите и печалбата, но с ръст на клиентите

GLOBUL със спад в приходите и печалбата, но с ръст на клиентите

Финансовите резултати на GLOBUL за първото тримесечие на годината също следват тенденцията, която се забелязва и в данните на останалите оператори. Общите приходи за периода са с 14,6% ...

0 75 MobileBulgaria.com
Финансовите резултати на GLOBUL за първото тримесечие на годината също следват тенденцията, която се забелязва и в данните на останалите оператори. Общите приходи за периода са с 14,6% по-малко в сравнение със същия период на миналата година, най-вече в резултат на рязкото намаление на цените за терминиране, наложено от регулатора на 1 юли 2012 г., с допълнително намаление на тези цени в сила от 1 януари 2013 г. Друга причина са и промените в счетоводната политика на компанията, въведени през септември 2012 г. с цел хармонизация с практиките в ОТЕ Group. Приходите на GLOBUL преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) за първото тримесечие са намалели с 22%, докато показателят за приходите преди данъци, лихви и амортизации като процент от общите приходи на компанията е спаднал с 3,1% за година. Приходите от услуги за периода са намалели с 20,5% основно поради по-ниските цени за терминиране и промените в счетоводната политика на компанията. Все пак GLOBUL отчита ръст в клиентите с 4,5% до почти 4,6 милиона. Клиентите на абонаментни програми са повече от 2,8 милиона, като отбелязват ръст от 7% и вече са около 63% от всички клиенти на оператора. Потребителите на предплатени услуги са нараснали с 0,6%. Абонатите на фиксирани услуги на GLOBUL се увеличават и в края на тримесечието са били почти 230 000, а абонатите на услугите за мобилен пренос на данни (без да се броят абонаментите от типа machine-2-machine) са се увеличили над два пъти за година. Средното месечно потребление на един потребител за периода е 153 минути, или с 0,3% повече на годишна база, а средният приход от един потребител е намалял с около 24% до 10,40 лв. Пълния доклад можете да намерите тук: https://www.ote.gr/documents/10280/8600321/OTE_Q1_2013_RESULTS_ENG.pdf/3e60968e-8cab-47c0-a476-5eef62b4c3a1