Sofia Ring Mall
Каква е печалбата от Pokemon Go
Мобилната игра Pokemon Go донесе на своя създател The Pokemon Company приходи от 200 млн. долара за първия месец, откакто е на пазара.
9
206
Това съобщава анализаторската компания Sensor Tower, цитирана от technews.bg.
В сравнение с други две успешни мобилни игри – Clash Royale и Candy Crush Soda Saga, Pokemon Go демонстрира много по-бърз растеж. Причината за това е излизането на играта в Япония през втората половина на месеца.
До този момент версията на Pokemon Go за устройства с операционна система Android е свалена над 100 милиона пъти, сочи официалната статистика.
Предстои играта да излезе на пазарите в Индия, Африка, Южна Корея и Близкия изток, което предполага по-нататъшно бързо разрастване на аудиторията.
Все още няма точни данни за това колко пъти играта е била свалена на iOS устройства.
Факт е обаче, че по брой потребители и по активност Pokemon Go изпреварва редица социални мрежи - само в САЩ активните потребители на игарата са над 20 милиона.
Списание Форбс разкрива, че средната възраст на играчите на Pokemon Go е 25 години, като в повечето случай те са от женски пол.
Но Niantic и Nintendo не са единствените печеливши от играта - Pokemon Go доведе до скок в продажбите на външни батерии.
От както играта е излязла в САЩ, продажбите на допълнителни батерии са скочили със 101%, твърди изследване на NPD Group.
От Pokemon Go се възползва и бизнеса, защото някои PokeStop или Gym се намират на оживени места, туристически дестинации, кафета и търговски центрове.
В сравнение с други две успешни мобилни игри – Clash Royale и Candy Crush Soda Saga, Pokemon Go демонстрира много по-бърз растеж. Причината за това е излизането на играта в Япония през втората половина на месеца.
До този момент версията на Pokemon Go за устройства с операционна система Android е свалена над 100 милиона пъти, сочи официалната статистика.
Предстои играта да излезе на пазарите в Индия, Африка, Южна Корея и Близкия изток, което предполага по-нататъшно бързо разрастване на аудиторията.
Все още няма точни данни за това колко пъти играта е била свалена на iOS устройства.
Факт е обаче, че по брой потребители и по активност Pokemon Go изпреварва редица социални мрежи - само в САЩ активните потребители на игарата са над 20 милиона.
Списание Форбс разкрива, че средната възраст на играчите на Pokemon Go е 25 години, като в повечето случай те са от женски пол.
Но Niantic и Nintendo не са единствените печеливши от играта - Pokemon Go доведе до скок в продажбите на външни батерии.
От както играта е излязла в САЩ, продажбите на допълнителни батерии са скочили със 101%, твърди изследване на NPD Group.
От Pokemon Go се възползва и бизнеса, защото някои PokeStop или Gym се намират на оживени места, туристически дестинации, кафета и търговски центрове.