iPad mini е в магазините (галерия) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
iPad mini е в магазините (галерия) 20
EPA/БГНЕС

iPad mini е в магазините (галерия)

Технологичният гигант Apple пуска днес в 34 страни по-малък формат на популярния си таблет, iPad mini, в отговор на по-евтините устройства на конкуренти като Google и най-вече Amazon, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

3 155
Екранът на новия таблет е сведен до 7,9 инча спрямо 9,7 инча при класическия модел. Apple призна, че е орязала печалбата си, за да намали цената, която започва от 329 долара в Съединените щати спрямо 499 долара на големия iPad, който също е пуснат в продажба от днес. При все това той остава по-скъп от Kindle Fire на Amazon и Nexus 7 на Google, чиято начална цена е 199 долара.

Както повечето продукти на Apple, iPad mini изглежда обречен на успех. Банка RBC очаква до края на годината да бъдат продадени 6 милиона iPad mini. Някои анализатори обаче предупредиха, че новото устройство може да "изяде" традиционния iPad, чиито продажби вече се оценяват като разочароващи през третото тримесечие - едва 14 милиона броя спрямо 17 милиона през предходните три месеца.

Apple призна, че някои потребители са отложили закупуването на класическия iPad заради слуховете за пускането в продажба на мини таблета седмици преди официалната му поява.

Тази сутрин iPad mini се появи дискретно в Азия, където поклонниците на марката се наредиха още през нощта на опашка в Токио, както и в Сидни, за да бъдат първите, сдобили се с новия продукт на Apple. Клиентелата обаче беше по-малобройна в сравнение с появата на iPhone 5 през септември, посочва АФП. Обяснението е, че повечето потребители са си поръчали новото устройство в интернет.

Вижте снимки >>

Делът на Apple на пазара на таблети беше 70 процента през второто тримесечие (17 милиона устройства от общо 25 милиона, продадени в света). Най-големият му конкурент е Samsung, но доста след него - с 2,4 милиона продадени таблета.
iPad mini е в магазините (галерия) 20

iPad mini е в магазините (галерия)

Технологичният гигант Apple пуска днес в 34 страни по-малък формат на популярния си таблет, iPad mini, в отговор на по-евтините устройства на конкуренти като Google и най-вече Amazon, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

3 155 EPA/БГНЕС
Екранът на новия таблет е сведен до 7,9 инча спрямо 9,7 инча при класическия модел. Apple призна, че е орязала печалбата си, за да намали цената, която започва от 329 долара в Съединените щати спрямо 499 долара на големия iPad, който също е пуснат в продажба от днес. При все това той остава по-скъп от Kindle Fire на Amazon и Nexus 7 на Google, чиято начална цена е 199 долара.

Както повечето продукти на Apple, iPad mini изглежда обречен на успех. Банка RBC очаква до края на годината да бъдат продадени 6 милиона iPad mini. Някои анализатори обаче предупредиха, че новото устройство може да "изяде" традиционния iPad, чиито продажби вече се оценяват като разочароващи през третото тримесечие - едва 14 милиона броя спрямо 17 милиона през предходните три месеца.

Apple призна, че някои потребители са отложили закупуването на класическия iPad заради слуховете за пускането в продажба на мини таблета седмици преди официалната му поява.

Тази сутрин iPad mini се появи дискретно в Азия, където поклонниците на марката се наредиха още през нощта на опашка в Токио, както и в Сидни, за да бъдат първите, сдобили се с новия продукт на Apple. Клиентелата обаче беше по-малобройна в сравнение с появата на iPhone 5 през септември, посочва АФП. Обяснението е, че повечето потребители са си поръчали новото устройство в интернет.

Вижте снимки >>

Делът на Apple на пазара на таблети беше 70 процента през второто тримесечие (17 милиона устройства от общо 25 милиона, продадени в света). Най-големият му конкурент е Samsung, но доста след него - с 2,4 милиона продадени таблета.