Apple има най-много фанатични потребители | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple има най-много фанатични потребители 2
EPA/БГНЕС

Apple има най-много фанатични потребители

Технологичният гигант Apple разполага с най-много фанатично отдадени на марката потребители, установи глобално проучване на Forrester.

155 258
Повечето анкетирани – 85% в света – не изпитват привързаност към определена цифрова екостима, но сред тези, които симпатизират на софтуерните и хардуерни продукти с определена марка, има изявен лидер и това е Apple, сочат данните на Forrester Research, цитирани от TechNews.

Изследователите са разделили потребителите на три категории:

Свободни радикали, които не са привързани към екосисистема и ползват различни устройства с различни платформи;
Лоялни потребители – това са хора с умерена привързаност, ползващи няколко устройства от една екосистема;
Фанатично предани - хора с високо ниво на преданост към всички устройства от една екосистема.

Проучването показва, че на Apple се падат 58% от лоялните почитатели и 56% от фанатичните потребители на електронни устройства и услуги, считано в глобален мащаб. Тези проценти за Apple са още по-високи в САЩ – съответно 59% и 71%.

За сравнение, ИТ гигантите Microsoft и Google събират съответно 17% и 25% лоялни почитатели на техните екосистема. Но докато фанатично преданите потребители на Microsoft са 44%, то при Google този показател е само 1%.
Apple има най-много фанатични потребители 2

Apple има най-много фанатични потребители

Технологичният гигант Apple разполага с най-много фанатично отдадени на марката потребители, установи глобално проучване на Forrester.

155 258 EPA/БГНЕС
Повечето анкетирани – 85% в света – не изпитват привързаност към определена цифрова екостима, но сред тези, които симпатизират на софтуерните и хардуерни продукти с определена марка, има изявен лидер и това е Apple, сочат данните на Forrester Research, цитирани от TechNews.

Изследователите са разделили потребителите на три категории:

Свободни радикали, които не са привързани към екосисистема и ползват различни устройства с различни платформи;
Лоялни потребители – това са хора с умерена привързаност, ползващи няколко устройства от една екосистема;
Фанатично предани - хора с високо ниво на преданост към всички устройства от една екосистема.

Проучването показва, че на Apple се падат 58% от лоялните почитатели и 56% от фанатичните потребители на електронни устройства и услуги, считано в глобален мащаб. Тези проценти за Apple са още по-високи в САЩ – съответно 59% и 71%.

За сравнение, ИТ гигантите Microsoft и Google събират съответно 17% и 25% лоялни почитатели на техните екосистема. Но докато фанатично преданите потребители на Microsoft са 44%, то при Google този показател е само 1%.