EPA/БГНЕС
Apple има най-много фанатични потребители
Технологичният гигант Apple разполага с най-много фанатично отдадени на марката потребители, установи глобално проучване на Forrester.
155
258
Повечето анкетирани – 85% в света – не изпитват привързаност към определена цифрова екостима, но сред тези, които симпатизират на софтуерните и хардуерни продукти с определена марка, има изявен лидер и това е Apple, сочат данните на Forrester Research, цитирани от TechNews.
Изследователите са разделили потребителите на три категории:
► Свободни радикали, които не са привързани към екосисистема и ползват различни устройства с различни платформи;
► Лоялни потребители – това са хора с умерена привързаност, ползващи няколко устройства от една екосистема;
► Фанатично предани - хора с високо ниво на преданост към всички устройства от една екосистема.
Проучването показва, че на Apple се падат 58% от лоялните почитатели и 56% от фанатичните потребители на електронни устройства и услуги, считано в глобален мащаб. Тези проценти за Apple са още по-високи в САЩ – съответно 59% и 71%.
За сравнение, ИТ гигантите Microsoft и Google събират съответно 17% и 25% лоялни почитатели на техните екосистема. Но докато фанатично преданите потребители на Microsoft са 44%, то при Google този показател е само 1%.
Изследователите са разделили потребителите на три категории:
► Свободни радикали, които не са привързани към екосисистема и ползват различни устройства с различни платформи;
► Лоялни потребители – това са хора с умерена привързаност, ползващи няколко устройства от една екосистема;
► Фанатично предани - хора с високо ниво на преданост към всички устройства от една екосистема.
Проучването показва, че на Apple се падат 58% от лоялните почитатели и 56% от фанатичните потребители на електронни устройства и услуги, считано в глобален мащаб. Тези проценти за Apple са още по-високи в САЩ – съответно 59% и 71%.
За сравнение, ИТ гигантите Microsoft и Google събират съответно 17% и 25% лоялни почитатели на техните екосистема. Но докато фанатично преданите потребители на Microsoft са 44%, то при Google този показател е само 1%.