EPA/БГНЕС
Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни
Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос изпрати писмо до служителите си, в което защитава политиката на отдел "Човешки ресурси" на компанията.
31
172
Повод за реакцията на Безос бе пуснатата от в. "Ню Йорк Таймс" статия този уикенд - в нея се описва жестока и безсърдечна работна атмосфера в гиганта в онлайн търговията, предаде БТА.
В статията на "Ню Йорк Таймс", която се базира на интервюта на бивши и настоящи служители на компанията, се твърди, че работниците са карани да полагат свръх усилия, а мениджърите не проявяват особено съчувствие към колегите си дори когато някои служители трябва да се преборят с болест или лична загуба.
В документ до персонала на Amazon, получен от Geekwire, Безос насърчава служителите да прочетат статията на "Ню Йорк Таймс", но допълва, че материалът не описва компанията такава, каквато той я познава, нито пък "грижовните амазонци, с които аз работя всеки ден".
Безос призовава служителите, ако знаят за случаи като описаните в материала, да отидат в "Човешки ресурси" или да пишат директно до него на посочен мейл.
"Дори да е рядък или изолиран случай, толерантността ни към такава липса на съчувствие трябва да бъде нулева", посочва шефът на Amazon.
Безос заявява, че не познава такъв Amazon като описания в статията - "безсърдечно, мрачно работно място, където няма забавления и не се чува смях".
"Не мисля, че някоя компания с описания подход може да оцелее, още по-малко да процъфтява, в днешния изключително конкурентен пазар на наемане в сектора на високите технологии. Хората, които наемаме, са най-доброто от най-доброто. Наемани сте всеки ден от други компании на световно равнище и можете да работите където поискате", пише Безос.
В статията на "Ню Йорк Таймс", която се базира на интервюта на бивши и настоящи служители на компанията, се твърди, че работниците са карани да полагат свръх усилия, а мениджърите не проявяват особено съчувствие към колегите си дори когато някои служители трябва да се преборят с болест или лична загуба.
В документ до персонала на Amazon, получен от Geekwire, Безос насърчава служителите да прочетат статията на "Ню Йорк Таймс", но допълва, че материалът не описва компанията такава, каквато той я познава, нито пък "грижовните амазонци, с които аз работя всеки ден".
Безос призовава служителите, ако знаят за случаи като описаните в материала, да отидат в "Човешки ресурси" или да пишат директно до него на посочен мейл.
"Дори да е рядък или изолиран случай, толерантността ни към такава липса на съчувствие трябва да бъде нулева", посочва шефът на Amazon.
Безос заявява, че не познава такъв Amazon като описания в статията - "безсърдечно, мрачно работно място, където няма забавления и не се чува смях".
"Не мисля, че някоя компания с описания подход може да оцелее, още по-малко да процъфтява, в днешния изключително конкурентен пазар на наемане в сектора на високите технологии. Хората, които наемаме, са най-доброто от най-доброто. Наемани сте всеки ден от други компании на световно равнище и можете да работите където поискате", пише Безос.