Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни
EPA/БГНЕС

Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни

Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос изпрати писмо до служителите си, в което защитава политиката на отдел "Човешки ресурси" на компанията.

31 172
Повод за реакцията на Безос бе пуснатата от в. "Ню Йорк Таймс" статия този уикенд - в нея се описва жестока и безсърдечна работна атмосфера в гиганта в онлайн търговията, предаде БТА.

В статията на "Ню Йорк Таймс", която се базира на интервюта на бивши и настоящи служители на компанията, се твърди, че работниците са карани да полагат свръх усилия, а мениджърите не проявяват особено съчувствие към колегите си дори когато някои служители трябва да се преборят с болест или лична загуба.

В документ до персонала на Amazon, получен от Geekwire, Безос насърчава служителите да прочетат статията на "Ню Йорк Таймс", но допълва, че материалът не описва компанията такава, каквато той я познава, нито пък "грижовните амазонци, с които аз работя всеки ден".

Безос призовава служителите, ако знаят за случаи като описаните в материала, да отидат в "Човешки ресурси" или да пишат директно до него на посочен мейл.

"Дори да е рядък или изолиран случай, толерантността ни към такава липса на съчувствие трябва да бъде нулева"
, посочва шефът на Amazon.

Безос заявява, че не познава такъв Amazon като описания в статията - "безсърдечно, мрачно работно място, където няма забавления и не се чува смях".

"Не мисля, че някоя компания с описания подход може да оцелее, още по-малко да процъфтява, в днешния изключително конкурентен пазар на наемане в сектора на високите технологии. Хората, които наемаме, са най-доброто от най-доброто. Наемани сте всеки ден от други компании на световно равнище и можете да работите където поискате"
, пише Безос.
Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни

Джеф Безос: В Amazon не сме безсърдечни

Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос изпрати писмо до служителите си, в което защитава политиката на отдел "Човешки ресурси" на компанията.

31 172 EPA/БГНЕС
Повод за реакцията на Безос бе пуснатата от в. "Ню Йорк Таймс" статия този уикенд - в нея се описва жестока и безсърдечна работна атмосфера в гиганта в онлайн търговията, предаде БТА.

В статията на "Ню Йорк Таймс", която се базира на интервюта на бивши и настоящи служители на компанията, се твърди, че работниците са карани да полагат свръх усилия, а мениджърите не проявяват особено съчувствие към колегите си дори когато някои служители трябва да се преборят с болест или лична загуба.

В документ до персонала на Amazon, получен от Geekwire, Безос насърчава служителите да прочетат статията на "Ню Йорк Таймс", но допълва, че материалът не описва компанията такава, каквато той я познава, нито пък "грижовните амазонци, с които аз работя всеки ден".

Безос призовава служителите, ако знаят за случаи като описаните в материала, да отидат в "Човешки ресурси" или да пишат директно до него на посочен мейл.

"Дори да е рядък или изолиран случай, толерантността ни към такава липса на съчувствие трябва да бъде нулева"
, посочва шефът на Amazon.

Безос заявява, че не познава такъв Amazon като описания в статията - "безсърдечно, мрачно работно място, където няма забавления и не се чува смях".

"Не мисля, че някоя компания с описания подход може да оцелее, още по-малко да процъфтява, в днешния изключително конкурентен пазар на наемане в сектора на високите технологии. Хората, които наемаме, са най-доброто от най-доброто. Наемани сте всеки ден от други компании на световно равнище и можете да работите където поискате"
, пише Безос.