EPA/БГНЕС
Китайци купиха производителя на Segway
Американската компания Segway, произвеждаща едноименните електрически жироскопни скутери, е придобита от свой китайски конкурент.
11
407
Пекинската компания Ninebot обяви на съвместна пресконференция, че е получила 80 милиона долара финансиране от инвеститори, сред които е китайският производител на смартфони Xiaomi. Средствата ще бъдат използвани изцяло или частично за придобиването.
Ninebot е създадена преди две години, но вече изнася продукция за 38 страни и има производствена база в Китай. Компанията продава самобалансиращо се превозно средство с едно колело, което може да измине до 35 км със скорост 22 км/час, информират ДПА и Франс прес, цитирани от БТА.
То може да бъде насочвано чрез смартфон или с промяна на баланса, подобно на електрическите скутери на Segway. В САЩ устройствата се продават за 850 долара, уточнява британският в. "Гардиън".
Преди шест месеца Segway обвини китайската компания в нарушаване на патентните ѝ права и се опита да блокира вноса на конкурентни продукти на американския пазар.
Segway изцяло става собственост на Ninebot, въпреки че двете марки ще останат разделени. Те ще си сътрудничат в технологиите и маркетинга, за да увеличат капацитета си в изследванията, разработките, производството, маркетинга и продажбите.
Ninebot е създадена преди две години, но вече изнася продукция за 38 страни и има производствена база в Китай. Компанията продава самобалансиращо се превозно средство с едно колело, което може да измине до 35 км със скорост 22 км/час, информират ДПА и Франс прес, цитирани от БТА.
То може да бъде насочвано чрез смартфон или с промяна на баланса, подобно на електрическите скутери на Segway. В САЩ устройствата се продават за 850 долара, уточнява британският в. "Гардиън".
Преди шест месеца Segway обвини китайската компания в нарушаване на патентните ѝ права и се опита да блокира вноса на конкурентни продукти на американския пазар.
Segway изцяло става собственост на Ninebot, въпреки че двете марки ще останат разделени. Те ще си сътрудничат в технологиите и маркетинга, за да увеличат капацитета си в изследванията, разработките, производството, маркетинга и продажбите.