TikTok ще обучи инфлуенсърите за правилата на междинни избори в САЩ
Платените политически реклами са забранени
TikTok предприема допълнителни мерки за ограничаване на дезинформацията и нарушенията на своите политики преди междинните избори в САЩ, съобщаа Би Би Си.
Видео платформата обяви нови стъпки, за да гарантира, че инфлуенсърите разбират, че платените политически реклами са забранени.
След изборите в САЩ през 2020 г. компанията призна, че трябва да направи повече, за да гарантира, че инфлуенсърите следват нейните правила.
Изборите през ноември ще са за губернатори, Сенат и Конгрес. Очаква се те да бъдат много оспорвани.
През следващите седмици TikTok заяви, че ще публикува образователно съдържание и ще организира брифинги с инфлуенсъри и рекламни агенции, "така че правилата да са пределно ясни, когато става въпрос за платено съдържание около избори".
Социалната режа предупреди, че ако открие, че политическото съдържание е платено и не е разкрито правилно, то ще бъде "незабавно премахнато от платформата".