Twitter е заплашена от 250 млн. долара глоба заради нарушения в поверителността | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Twitter е заплашена от 250 млн. долара глоба заради нарушения в поверителността
Снимка: БТА

Twitter е заплашена от 250 млн. долара глоба заради нарушения в поверителността

Федералната комисия по търговия на САЩ разследва социалната мрежа

| Редактор: Мария Иванова 1 522

Федералната комисия по търговия на САЩ разследва социалната мрежа Twitter за използването на личните данни на потребителите си с цел изпращане на по-добре таргетирани реклами.

Практиката се е наблюдавала до октомври миналата година. В следствие на процедурата компанията е заплашена да заплати глоба между 150 и 250 милиона долара.

В постинг в корпоративния блог екипът на Twitter коментира, че това може да е станало по невнимание и вече се извини на потребителите си. Компанията вече е отделила 150 милиона долара, за да покрие минималната сума, която може да се наложи да плати.

Това не е първата технологична компания, която се сблъсква с подобно разследване от американските регулаторни органи. Facebook вече трябваше да заплати 5 млрд. долара заради грешки в поверителността, включително използването на личните телефони на клиентите за своя рекламен бизнес.

Twitter е заплашена от 250 млн. долара глоба заради нарушения в поверителността

Twitter е заплашена от 250 млн. долара глоба заради нарушения в поверителността

Федералната комисия по търговия на САЩ разследва социалната мрежа

| Редактор: Мария Иванова 1 522 Снимка: БТА

Федералната комисия по търговия на САЩ разследва социалната мрежа Twitter за използването на личните данни на потребителите си с цел изпращане на по-добре таргетирани реклами.

Практиката се е наблюдавала до октомври миналата година. В следствие на процедурата компанията е заплашена да заплати глоба между 150 и 250 милиона долара.

В постинг в корпоративния блог екипът на Twitter коментира, че това може да е станало по невнимание и вече се извини на потребителите си. Компанията вече е отделила 150 милиона долара, за да покрие минималната сума, която може да се наложи да плати.

Това не е първата технологична компания, която се сблъсква с подобно разследване от американските регулаторни органи. Facebook вече трябваше да заплати 5 млрд. долара заради грешки в поверителността, включително използването на личните телефони на клиентите за своя рекламен бизнес.