WSJ: Дните на растеж за Facebook приключват | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
WSJ: Дните на растеж за Facebook приключват

WSJ: Дните на растеж за Facebook приключват

Според анализатори от Wall Street Journal дните на растеж за Facebook вероятно приключват. Причините за подобно твърдение са от данните за темпа, с който Facebook регистрира нови потребители, който е по-нисък, отколкото беше през предишните години.

5 115
Данните за активността на потребителите на Facebook са от ComScore и според тях през април порталът е имал 158 милиона уникални посещения от САЩ, което е само с 5% повече, отколкото година по-рано. За сравнение, през 2011 г. увеличението е било с 23%, а през 2010 - 57%, предаде Mobile Bulgaria.

От Facebook обаче също отбелязаха малко преди началото на първичното публично предлагане на акциите им, че социалната мрежа е достигнала стадий на зрялост по отношение на броя на потребителите си. В този смисъл може би не очакваме печалбата на Facebook да продължи да расте с познатите до момента темпове, дори и ако компанията добави повече международни потребители, тъй като рекламодателите на Facebook не се интересуват много от аудитория извън територията на САЩ.

В същото време опитите за мобилна реклама засега също не са особено успешни, тъй като рекламите от Facebook, които познаваме към момента, не са толкова подходящ формат за малките екрани.

Анализатор вижда края на Facebook
GM: Рекламата във Facebook е неефективна
WSJ: Дните на растеж за Facebook приключват

WSJ: Дните на растеж за Facebook приключват

Според анализатори от Wall Street Journal дните на растеж за Facebook вероятно приключват. Причините за подобно твърдение са от данните за темпа, с който Facebook регистрира нови потребители, който е по-нисък, отколкото беше през предишните години.

5 115
Данните за активността на потребителите на Facebook са от ComScore и според тях през април порталът е имал 158 милиона уникални посещения от САЩ, което е само с 5% повече, отколкото година по-рано. За сравнение, през 2011 г. увеличението е било с 23%, а през 2010 - 57%, предаде Mobile Bulgaria.

От Facebook обаче също отбелязаха малко преди началото на първичното публично предлагане на акциите им, че социалната мрежа е достигнала стадий на зрялост по отношение на броя на потребителите си. В този смисъл може би не очакваме печалбата на Facebook да продължи да расте с познатите до момента темпове, дори и ако компанията добави повече международни потребители, тъй като рекламодателите на Facebook не се интересуват много от аудитория извън територията на САЩ.

В същото време опитите за мобилна реклама засега също не са особено успешни, тъй като рекламите от Facebook, които познаваме към момента, не са толкова подходящ формат за малките екрани.

Анализатор вижда края на Facebook
GM: Рекламата във Facebook е неефективна