И Проктър енд Гембъл заложиха на е-търговията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
И Проктър енд Гембъл заложиха на е-търговията

И Проктър енд Гембъл заложиха на е-търговията

0 298
Най-големият в света производител на продукти за широко потребление "Проктър енд Гембъл" (Procter & Gamble Co. - P&G) обяви вчера, че неговият онлайн магазин е отворен за търговия, предаде Асошиейтед прес.

Американският конгломерат съобщи, че след като месеци наред е бил изпробван, електронният магазин ("eStore") е готов да работи и за широката публика. Компанията, която произвежда популярния прах за пране Tide, бебешките пелени Pampers и козметичния крем Olay, се впусна в онлайн търговията със сайт, чийто оператор е PFSweb.

Проктър енд Гембъл подчертава, че основа цел на дружеството е да научи повече за онлайн пазаруването, а не да се конкурира с магазини и търговци на дребно в интернет пространството. Компанията отбелязва, че ще споделя информацията, която събира, и ще помага на търговските си партньори да продават повече продукти на фирмата.

Сайтът предлага "плоска такса" за доставка от 5 долара, а също и "дигитални купони". Първоначалните цени изглеждат сравними с цените в обикновените магазини за търговия на дребно, отбелязва АП.
И Проктър енд Гембъл заложиха на е-търговията

И Проктър енд Гембъл заложиха на е-търговията

0 298
Най-големият в света производител на продукти за широко потребление "Проктър енд Гембъл" (Procter & Gamble Co. - P&G) обяви вчера, че неговият онлайн магазин е отворен за търговия, предаде Асошиейтед прес.

Американският конгломерат съобщи, че след като месеци наред е бил изпробван, електронният магазин ("eStore") е готов да работи и за широката публика. Компанията, която произвежда популярния прах за пране Tide, бебешките пелени Pampers и козметичния крем Olay, се впусна в онлайн търговията със сайт, чийто оператор е PFSweb.

Проктър енд Гембъл подчертава, че основа цел на дружеството е да научи повече за онлайн пазаруването, а не да се конкурира с магазини и търговци на дребно в интернет пространството. Компанията отбелязва, че ще споделя информацията, която събира, и ще помага на търговските си партньори да продават повече продукти на фирмата.

Сайтът предлага "плоска такса" за доставка от 5 долара, а също и "дигитални купони". Първоначалните цени изглеждат сравними с цените в обикновените магазини за търговия на дребно, отбелязва АП.