Facebook се посвети на политиката на САЩ | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook се посвети на политиката на САЩ

Facebook се посвети на политиката на САЩ

0 48
Социалната мрежа в интернет Facebook създава страница, посветена изцяло на политиката на САЩ, предаде Франс прес.

"Фейсбук е мощно средство за подобряване на прозрачността, сътрудничеството и споделянето на информация между политици и граждани. Страницата "Политика на САЩ във Фейсбук" ще е център на голяма част от тази дейност по време на предизборната кампания през тази година, както и след това", се казва в изявлението на самата социална мрежа.

Facebook е създаден през 2004 г. и според мениджърите й, тя вече е високо ценен инструмент за много политици. Например, президентът Обама е следен от над 8 милиона души, а бившата републиканска кандидатка за вицепрезидент Сара Пейлин от над 1,5 милион души.

"При изборите от 2008 г. Фейсбук помогна за регистрирането на над 60 000 избиратели. Близо един милион души използваха формуляр на Фейсбук да призоват приятелите си да гласуват, а над един милион избиратели използваха Фейсбук, за да намерят избирателната си секция", отбелязва от социалната мрежа.

През ноември 2010 г. американските избиратели ще гласуват на избори за подновяване на Камарата на представителите и на една трета от Сената - тези т.нар. "избори в средата на мандата" се очертават тежки за съпартийците на президента демократ Обама, напомня АФП.
Facebook се посвети на политиката на САЩ

Facebook се посвети на политиката на САЩ

0 48
Социалната мрежа в интернет Facebook създава страница, посветена изцяло на политиката на САЩ, предаде Франс прес.

"Фейсбук е мощно средство за подобряване на прозрачността, сътрудничеството и споделянето на информация между политици и граждани. Страницата "Политика на САЩ във Фейсбук" ще е център на голяма част от тази дейност по време на предизборната кампания през тази година, както и след това", се казва в изявлението на самата социална мрежа.

Facebook е създаден през 2004 г. и според мениджърите й, тя вече е високо ценен инструмент за много политици. Например, президентът Обама е следен от над 8 милиона души, а бившата републиканска кандидатка за вицепрезидент Сара Пейлин от над 1,5 милион души.

"При изборите от 2008 г. Фейсбук помогна за регистрирането на над 60 000 избиратели. Близо един милион души използваха формуляр на Фейсбук да призоват приятелите си да гласуват, а над един милион избиратели използваха Фейсбук, за да намерят избирателната си секция", отбелязва от социалната мрежа.

През ноември 2010 г. американските избиратели ще гласуват на избори за подновяване на Камарата на представителите и на една трета от Сената - тези т.нар. "избори в средата на мандата" се очертават тежки за съпартийците на президента демократ Обама, напомня АФП.