Intel се издигна с две позиции в годишната класация на Interbrand за 100-те най-добри глобални бранда, съобщи TechNews. Корпорацията продължава да е в Топ 10 от дебюта на класацията през 2001 г. досега. Стойността на бранда на Intel е $32 милиарда, което е ръст от 4% ръст спрямо миналата година. “В година, в която много компании се свиват, Intel продължи по своя курс, като посвети милиарди долари на нови и усъвършенствани производствени мощности, които ускориха пускането на нови процесори. Компанията търси начини да разшири своя бизнес в две направления: преминаване отвъд пазарите на РС и сървъри чрез обявяване на чипове за всякакви устройства - от мобилни телефони до умна телевизия - и създаване на начини да помага на своите партньори да подобряват своя бизнес”, коментираха от Interbrand. Изтъква се и сделката по придобиване на McAfee, която е отговор на новите предизвикателства към сигурността. «Само времето ще покаже дали брандът, който действа като двигател на компютърните технологии през изминалите 20 години, ще продължи да играе тази роля и през следващите 20 години”, посочиха авторите на класацията. Елитът на Best Global Brands включва брандове с дългогодишна история, глобален мащаб и маркетингови стратегии. Начело в Тoп 10 за 2010 година са Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google, GE, McDonald’s, Intel, Nokia, Disney и HP. Прави впечатление, че повече от половината брандове в Топ 10 са на компании от ИКТ индустрията.