Е-Academy и Webit Ambassadors Honorary Board стартираха международен онлайн експеримент за измерване на влиянието на хората в интернет - Webit Most Influential People Online in CEE. До момента в него участват над 1400 души. Измерването продължава до 18 октомври, така че всеки желаещ все още може да се включи, като има шанс да се озове и на някое от първите места.
Целта на експеримента е да се идентифицират най-влиятелните онлайн лидери от Централна и Източна Европа, а организаторите вярват, че влиянието е много повече от събирането на формален брой приятели, последователи и фенове в мрежата. Влиянието означава всички те да бъдат активирани и мотивирани към конкретно действие. Междинните резултати сочат, че първите две позиции в листата на най-влиятелните хора онлайн в Централна и Източна Европа се заемат от българи.
Като индикатор за реалното им влияние е заложено популяризирането на предстоящото издание на форума за дигитална индустрия - Webit 2010. Класирането им може да бъде проследено в реално време на http://influence.webitexpo.com , където можете да се запознаете с критериите за оценяване и начина за участие. В края на експеримента петимата най-влиятелни онлайн личности в Централна и Източна Европа ще получат титлата “webit консул“ за период от една година. Най-голямото събитие за дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа - Webit 2010, ще събере в София топмениджърите и световните лидери в маркетинга, рекламната и дигиталната индустрия. Форумът се провежда от 27 до 29 октомври 2010 г. в Националния дворец на културата.
В програмата са предвидени повече от 60 семинара, 2 мастър класа и възможност за бизнес срещи в специално обособена VIP зона. Над 70 лектори, сред които регионални и международни мениджъри от Facebook, Yahoo!, eBay, BBC, ще представят опита на най-големите фирми в света, както и анализи и тенденции за бъдещето на дигиталния бизнес. Специално внимание ще бъде отделено и на мобилния маркетинг и реклама, като сред гостите отново ще бъде Ръсел Бъкли - вицепрезидент на AdMob, компанията на Google, която е специализирана в мобилната реклама.