Собствениците на Фейсбук излизат с нова стратегия, с която смятат, че ще направят сайта толкова популярен сред мобилните мрежи, колкото е и сред социалните, съобщи Би Би Си.
Компанията обяви, че има възможност хората, занимаващи се с бизнес да сключват сделки през мобилните си телефони. Възможността да се комбинират социалните мрежи с мобилните и локалните е една от най-новите функции на новите модели телефони по целия свят. Повече от 500 млн. души в момента са регистрираните потребители на най-популярната социална мрежа.
Допреди една година Фейсбук имаше 65 млн. потребители, посещаващи сайта през мобилните си телефони. Интересно е, че мобилните потребители са два пъти по-активни от тези, които посещават сайта по традиционния начин, през компютрите си. “Очевидно има много голяма промяна в мобилното пространство, революция“, коментира Марк Цукерберг, един от създателите на сайта.
Според наблюдатели идеята бизнесът да изляга своите оферти във Фейсбук е голям пробив както за социалната мрежа, така и за компаниите, които решат да рекламират. Един от първите партньори на Фейсбук е марката за дрехи “Гап“, която обяви, че ще подари безплатен чифт дънки на всеки от първите 10 000 потребители, посетили сайта през мобилния си телефон. Сред партньорите на сайта са и големи компании като Старбъкс, МакДоналдс и Хотел Палмс в Лас Вегас.