Google въвежда 10% комисионна | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google въвежда 10% комисионна

Google въвежда 10% комисионна

0 66
Google обяви нова система за разплащане, с която ще удържа 10% комисионна от абонамента на потребителите за достъп до интернет съдържание, съобщава БиБиСи. Компанията предприема тази стъпка, след като нейният основен конкурент Apple бе разкритикуван за високата си 30% комисионна.
Новата система на Google ще обслужва таблети и смартфони, както и свързани със световната търсачка сайтове. Услугата ще бъде пусната най-напред във Великобритания, Канада, Франция, Германия, Италия и Испания. Новината идва само ден след като Apple обяви новите си правила за абонамент през iOS платформата на компанията. Според фирмата, компаниите трябва да предложат на потребителите възможност да купуват през акаунт в iTunes и да плащат една трета от цената на Apple.
Досега на издателите на интернет съдържание им бе позволено да насочат потребителите към външен сайт и да запазят целия приход за себе си. „Издателите могат сами да определят кога и колко ще таксуват за съдържание, докато експериментират с различните модели, за да преценят кой работи най-добре за тях” , пише в свой блог Лий Ширани, директор Бизнес продукти в Google.
Google въвежда 10% комисионна

Google въвежда 10% комисионна

0 66
Google обяви нова система за разплащане, с която ще удържа 10% комисионна от абонамента на потребителите за достъп до интернет съдържание, съобщава БиБиСи. Компанията предприема тази стъпка, след като нейният основен конкурент Apple бе разкритикуван за високата си 30% комисионна.
Новата система на Google ще обслужва таблети и смартфони, както и свързани със световната търсачка сайтове. Услугата ще бъде пусната най-напред във Великобритания, Канада, Франция, Германия, Италия и Испания. Новината идва само ден след като Apple обяви новите си правила за абонамент през iOS платформата на компанията. Според фирмата, компаниите трябва да предложат на потребителите възможност да купуват през акаунт в iTunes и да плащат една трета от цената на Apple.
Досега на издателите на интернет съдържание им бе позволено да насочат потребителите към външен сайт и да запазят целия приход за себе си. „Издателите могат сами да определят кога и колко ще таксуват за съдържание, докато експериментират с различните модели, за да преценят кой работи най-добре за тях” , пише в свой блог Лий Ширани, директор Бизнес продукти в Google.