Гигантът за Интернет търговия Amazon.com съобщи, че печалбата за тримесечието е спаднала, въпреки ръста в приходите до 9,86 милиарда долара, предаде БГНЕС. Нетната печалба на онлайн-магазина за тримесечието, което приключи на 31 март, е 201 милиона долара, което прави 44 цента на акция, сравнено с 299 милиона или 66 цента на акция за същия период на предходната година.
Стойността на намиращата се в Сиатъл компания спадна леко до 180,54 долара за акция в търговията, която последва оповестяването на данните за приходите й, разминали се с очакванията на Уолстрийт. Главният изпълнителен директор Джеф Безос се фокусира върху иновации, в които компанията инвестира за бъдещето.
"Обичаме изобретенията в полза на клиентите и никога не сме били по-развълнувани от дългосрочните възможности", заявява в изявление Безос.
Продукти, представени от Amazon през последните 3 месеца включват електронния четец Kindle, аудио-книги, Appstore за Android, Amazon за Windows Phone 7, Cloud Drive, Cloud Player и Prime Instant Video.