Facebook потребителите са по-доверчиви | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook потребителите са по-доверчиви
Getty Images/Guliver Photos

Facebook потребителите са по-доверчиви

0 171
Противно на общоприетите схващания, потребителите в социалните мрежи имат и реален живот. Според анкета, публикувана от изследователския център "Пю", Facebook потребителите са по-доверчиви, имат по-близки приятели и са по-ангажирани по политически теми.
Проучването, в което участваха 2255 американски пълнолетни граждани, установи, че членовете на Facebook, които използват сайта по няколко пъти дневно, е три пъти по-вероятно от останалите хора да усещат, че на повечето хора може да се има доверие.
Хората, които използват Facebook по няколко пъти дневно, изграждат по-стабилни връзки от останалите интернет потребители. Facebook потребителите е два пъти и половина по-вероятно да присъстват на политически митинг или среща от останалите потребители в интернет и потребителите на други социални платформи в мрежата, според анкетата, предаде БГНЕС.
42% от пълнолетното население на САЩ използва социални сайтове за общуване, което е ръст спрямо 26% през 2008 г., сочат данните от проучването. Средната възраст на пълнолетните потребители се е променила от 33 през 2008 до 38 през 2010 г.
Facebook потребителите са по-доверчиви

Facebook потребителите са по-доверчиви

0 171 Getty Images/Guliver Photos
Противно на общоприетите схващания, потребителите в социалните мрежи имат и реален живот. Според анкета, публикувана от изследователския център "Пю", Facebook потребителите са по-доверчиви, имат по-близки приятели и са по-ангажирани по политически теми.
Проучването, в което участваха 2255 американски пълнолетни граждани, установи, че членовете на Facebook, които използват сайта по няколко пъти дневно, е три пъти по-вероятно от останалите хора да усещат, че на повечето хора може да се има доверие.
Хората, които използват Facebook по няколко пъти дневно, изграждат по-стабилни връзки от останалите интернет потребители. Facebook потребителите е два пъти и половина по-вероятно да присъстват на политически митинг или среща от останалите потребители в интернет и потребителите на други социални платформи в мрежата, според анкетата, предаде БГНЕС.
42% от пълнолетното население на САЩ използва социални сайтове за общуване, което е ръст спрямо 26% през 2008 г., сочат данните от проучването. Средната възраст на пълнолетните потребители се е променила от 33 през 2008 до 38 през 2010 г.