Започва редизайн на Google | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Започва редизайн на Google
EPA/БГНЕС

Започва редизайн на Google

0 67
От днес Google стартира кампания по редизайн на услугите си, която ще продължи няколко месеца. Първите големи и забележими промени са две – стартовата страница е по-изчистена и по-подредена (логото е смалено, всички линкове са разпределени в долната и горната част на екрана) и лентата за управление вече е черна.
Целта на трансформацията е да подобри работата на потребителите, а от Google разкриват, че трите принципа на редизайна им са „фокус, гъвкавост и лекота”. „Фокус” описват от компанията като възможността потребителят да се концентрира върху онова, което търси, или върху услугата, с която работи. През идните месеци ни очаква почистваща акция (спрямо ненужни дизайнерски и функционални елементи) във външния вид на продуктите на Google, както и някои нововъведения като по-ярки цветове за бутоните и скриващи се навигационни бутони.
„Гъвкавостта” предполага „постоянно визуално изживяване”, независимо от това върху какво устройство използвате Google (мобилен телефон, компютър, таблет, лаптоп и др.).
„Лекотата” ще дойде по отношение на простотата на дизайна, зад която ще се крие мощта на най-новите уеб технологии като HTML5 и WebGL, както и от оптимизацията за всички браузъри, пише HiComm.
Започва редизайн на Google

Започва редизайн на Google

0 67 EPA/БГНЕС
От днес Google стартира кампания по редизайн на услугите си, която ще продължи няколко месеца. Първите големи и забележими промени са две – стартовата страница е по-изчистена и по-подредена (логото е смалено, всички линкове са разпределени в долната и горната част на екрана) и лентата за управление вече е черна.
Целта на трансформацията е да подобри работата на потребителите, а от Google разкриват, че трите принципа на редизайна им са „фокус, гъвкавост и лекота”. „Фокус” описват от компанията като възможността потребителят да се концентрира върху онова, което търси, или върху услугата, с която работи. През идните месеци ни очаква почистваща акция (спрямо ненужни дизайнерски и функционални елементи) във външния вид на продуктите на Google, както и някои нововъведения като по-ярки цветове за бутоните и скриващи се навигационни бутони.
„Гъвкавостта” предполага „постоянно визуално изживяване”, независимо от това върху какво устройство използвате Google (мобилен телефон, компютър, таблет, лаптоп и др.).
„Лекотата” ще дойде по отношение на простотата на дизайна, зад която ще се крие мощта на най-новите уеб технологии като HTML5 и WebGL, както и от оптимизацията за всички браузъри, пише HiComm.