Германците са най-пасивни в социалните мрежи | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Германците са най-пасивни в социалните мрежи
EPA/БГНЕС

Германците са най-пасивни в социалните мрежи

Интернет потребителите в Германия са най-слабо активните в социалните мрежи според ново проучване на интернет навиците, публикувано от Европейската комисия, пише Economist.

6 168
Само 37% от немските интернет потребители използват този вид услуги в мрежата, в сравнение с 80% в Унгария.

Изненадващо, източноевропейските държави са най-ентусиазираните, а Латвия, Полша, Словакия и Кипър имат най-голям брой регистрирани потребители, посочва expert.bg.
Подобен доклад през 2010 г. разкрива, че гражданите на Европейския съюз са най-притеснени за сигурността си в интернет пространството.

Любопитно е откритието на Европейската комисия, че страните, в които има масово използване на социалните мрежи, имат нисък процент пазаруване онлайн (и обратното). Предположението, че поддържането на социални контакти и пазаруването онлайн са извънредно несъвместими, е обезпокоително за хората в социалните мрежи, които се опитват да извлекат финансови дивиденти от контактите си в мрежата.
Германците са най-пасивни в социалните мрежи

Германците са най-пасивни в социалните мрежи

Интернет потребителите в Германия са най-слабо активните в социалните мрежи според ново проучване на интернет навиците, публикувано от Европейската комисия, пише Economist.

6 168 EPA/БГНЕС
Само 37% от немските интернет потребители използват този вид услуги в мрежата, в сравнение с 80% в Унгария.

Изненадващо, източноевропейските държави са най-ентусиазираните, а Латвия, Полша, Словакия и Кипър имат най-голям брой регистрирани потребители, посочва expert.bg.
Подобен доклад през 2010 г. разкрива, че гражданите на Европейския съюз са най-притеснени за сигурността си в интернет пространството.

Любопитно е откритието на Европейската комисия, че страните, в които има масово използване на социалните мрежи, имат нисък процент пазаруване онлайн (и обратното). Предположението, че поддържането на социални контакти и пазаруването онлайн са извънредно несъвместими, е обезпокоително за хората в социалните мрежи, които се опитват да извлекат финансови дивиденти от контактите си в мрежата.