Chrome ще блокира неприемливите реклами | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Chrome ще блокира неприемливите реклами
Google

Chrome ще блокира неприемливите реклами

Google планира да вгради технология за блокиране на реклами в браузъра Chrome.

4 250
Новият „аd-blocker” ще се активира по подразбиране в десктоп и мобилните версии на най-популярния браузър в света, съобщава Уолстрийт Джърнъл, цитиран от Technews.bg.

На пръв поглед, подобен ход може да повлияе силно не само на онлайн медиите и компаниите за дигитална реклама, но и на самата Google. Изглежда сякаш интернет гигантът стреля срещу себе си, предвид, че онлайн рекламата е основният източник на доходи за Google.

Но не това е целта на Google. Новата система ще блокира само неприемливите реклами, дефинирани от „Коалицията за по-добри реклами”, на която Google e член. Такива са например изскачащите прозорци с броячи, които насилват потребителите да видят рекламата, преди да се зареди уеб страницата, както и автоматично пусканите видеа.

Според предварителните информации, Google все още обмисля как най-добре да реализира своя план за блокиране на неприемливи реклами. Едно от възможните решения е да се блокират всички реклами в даден сайт, ако една реклама или една от неговите страници не съответства на изискванията за приемлива реклама.

Ако реализира своята идея, Google ще получи изключителен контрол върху рекламния пазар. Освен, че е най-големият доставчик на онлайн реклама, Google ще стане и компанията с най-голямо влияние върху блокирането на реклами.
Chrome ще блокира неприемливите реклами

Chrome ще блокира неприемливите реклами

Google планира да вгради технология за блокиране на реклами в браузъра Chrome.

4 250 Google
Новият „аd-blocker” ще се активира по подразбиране в десктоп и мобилните версии на най-популярния браузър в света, съобщава Уолстрийт Джърнъл, цитиран от Technews.bg.

На пръв поглед, подобен ход може да повлияе силно не само на онлайн медиите и компаниите за дигитална реклама, но и на самата Google. Изглежда сякаш интернет гигантът стреля срещу себе си, предвид, че онлайн рекламата е основният източник на доходи за Google.

Но не това е целта на Google. Новата система ще блокира само неприемливите реклами, дефинирани от „Коалицията за по-добри реклами”, на която Google e член. Такива са например изскачащите прозорци с броячи, които насилват потребителите да видят рекламата, преди да се зареди уеб страницата, както и автоматично пусканите видеа.

Според предварителните информации, Google все още обмисля как най-добре да реализира своя план за блокиране на неприемливи реклами. Едно от възможните решения е да се блокират всички реклами в даден сайт, ако една реклама или една от неговите страници не съответства на изискванията за приемлива реклама.

Ако реализира своята идея, Google ще получи изключителен контрол върху рекламния пазар. Освен, че е най-големият доставчик на онлайн реклама, Google ще стане и компанията с най-голямо влияние върху блокирането на реклами.