Chrome и YouTube ограничават част от рекламите
По този начин хората ще ги блокират по-малко и всички ще спечелят, смята компанията
Google обяви, че въвежда нови ограничения в рекламите на YouTube, както и за браузъра Chrome. Целта е да се намалят досадните прекъсвания на кратки клипове с дълги видеореклами, казва компанията в блога си.
Ограничението ще засяга всички клипове с продължителност до 8 минути. YouTube няма да ги прекъсва с видеореклами. Chrome ще прави същото и за видеоклипове от други платформи.
Освен това YouTube няма да показва видеореклами, които са по-дълги от 31 секунди, ако те не предлагат опция да бъдат прескочени в рамките на 5 секунди. Chrome ще започне да блокира и тези реклами от август т.г. Ще се блокират и реклами, които се показват върху самия клип и взимат 20% или повече от площта.
Google казва, че засича, че хората блокират по-малко реклами, когато те не са досаждащи. А по-семплите реклами са по-добре и за производителността на сайтовете и пестенето на трафик. В резултат всички ще печелят повече, ако рекламите са по-приятни, смята компанията.