Facebook чества 15 години с ново лого | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook чества 15 години с ново лого
Снимка: Facebook

Facebook чества 15 години с ново лого

Логото е само за компанията като цяло, но не и за мобилните приложения

| Редактор: Иван Ненов 0 755

Facebook отбелязва 15 години от създаването си и реши да ознаменува събитието с ново фирмено лого. Компанията обяви, че чрез него иска да диференцира по-добре кои продукти са нейно дело.

Новото лого е за самата компания като цяло. То ще се използва във всички продукти, които тя предлага. Логото ще е с променливи цветове, които ще се съобразяват според дизайна на дадения продукт. Например в Instagram, логото на Facebook ще е в цветовете на популярната платформа за споделяне на снимки.

Facebook подготвя и нов фирмен сайт, който също ще отрази промените в дизайна. Всичко това обаче няма да се отрази на дизайна на мобилното приложение. Неговото лого си остава същото като досега.

От Facebook посочват, че по този начин искат да направят по-ясна разликата между компания и продукт и това ще улесни потребителите и другите фирми да се ориентират в структурата на ИТ гиганта. Тя изтъква, че преди 15 години е имала само едно приложение, докато сега са доста голям брой и подобна промяна е необходима.

Facebook чества 15 години с ново лого

Facebook чества 15 години с ново лого

Логото е само за компанията като цяло, но не и за мобилните приложения

| Редактор: Иван Ненов 0 755 Снимка: Facebook

Facebook отбелязва 15 години от създаването си и реши да ознаменува събитието с ново фирмено лого. Компанията обяви, че чрез него иска да диференцира по-добре кои продукти са нейно дело.

Новото лого е за самата компания като цяло. То ще се използва във всички продукти, които тя предлага. Логото ще е с променливи цветове, които ще се съобразяват според дизайна на дадения продукт. Например в Instagram, логото на Facebook ще е в цветовете на популярната платформа за споделяне на снимки.

Facebook подготвя и нов фирмен сайт, който също ще отрази промените в дизайна. Всичко това обаче няма да се отрази на дизайна на мобилното приложение. Неговото лого си остава същото като досега.

От Facebook посочват, че по този начин искат да направят по-ясна разликата между компания и продукт и това ще улесни потребителите и другите фирми да се ориентират в структурата на ИТ гиганта. Тя изтъква, че преди 15 години е имала само едно приложение, докато сега са доста голям брой и подобна промяна е необходима.