Facebook губи потребители в САЩ и Канада
Двете страни са най-доходоносния пазар за компанията
Растежът, който Facebook отбеляза в началото на пандемията от Covid-19, изглежда се забавя. Резултатите за третото тримесечие на 2020 година показват, че потребителите на социалната мрежа в САЩ в Канада намаляват.
Новината е тревожна за платформата, тъй като тези две страни представляват най-доходоносния пазар за нея. Информацията идва след множество скандали, свързани със злоупотреба с лични данни, политическо влияние, както и след скорошен редизайн на Facebook, който мнозина разкритикуваха.
Понастоящем компанията има 196 милиона потребители в Северна Америка, което е осезаемо по-малко спрямо 198-те милиона през предходното тримесечие. В изявление от Facebook заявиха, че намаляването е било очаквано и че то може да продължи до края на годината.
Иначе забавянето не е повлияло на приходите на Facebook, които са близо 21,4 милиарда долара за тримесечието. Това е увеличение с 22% спрямо същия период на миналата година. Междувременно социалната мрежа продължава да трупа нови потребители в Азия.