Facebook обяви нова платформа Messenger 2.2, която включва плъгин Customer Chat – с негова помощ компаниите могат да вграждат функционалността на месинджъра в своите уеб сайтове, стана ясно на Web Summit в Лисабон, предава technews.bg.

От днес започват затворените бета тестове на Customer Chat Plugin. В момента към програмата за тестване са допуснати ограничен брой компании, а останалите желаещи разработчици могат да се запишат във виртуалната опашка.

Плъгинът Customer Chat позволява на компаниите да интегрират Facebook Messenger в своите сайтове, т.е. да добавят лесно чат. Функцията е кросплатформена и при преход от уеб сайта към Messenger на смартфон или таблет, историята и съдържанието на комуникацията не се губят.

Новата чат функционалност за уеб сайтове поддържа всички текущи възможности на платформата Messenger, вкл. плащания, боравене с различни типове съдържание и т.н, уточняват от Faceboook.