Facebook ще поставя рейтинг на потребителите си | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ще поставя рейтинг на потребителите си
Снимка: Pixabay

Facebook ще поставя рейтинг на потребителите си

Социалната мрежа ще оцени всеки профил

| Редактор: Стоян Гогов 12 1696

От около година Facebook разработва система, по която да оценява своите потребители. Социалната мрежа ще отчита качеството на направените постовете, тяхната достоверност и коректност, пише вестник "Вашингтон Поуст".

Целта на социалната мрежа е да отсее ботовете и потребителите, пускащи "неправилно или некоректно" съдържание.

Рейтинговата система ще бъде 0 или 1, което означава, че потребителят или ще е оценен като коректен или като некоректен.

"Често срещно е потребителите да докладват публикация, с която не са съгласни като обидна или фалшива", коментира Теса Лионс, която е отговорна за борбата с дезинформацията в социалната мрежа.

По думите й Facebook е създал сложен алгоритъм отчитащ множество обективни, а не субективни фактори, при оценяването на потребителите си. Техният рейтинг ще се взема под внимание, когато те докладват публикации като обидни или фалшиви.

Оценявани ще бъдат и различните страници, но от Facebook не разкриват повече информация относно оценяващите си алгоритми, за да не може потребителите умишлено да злоупотребяват с тях.

Новината за оценяването на потребителите идва на фона на вълна от масови премахвания на акаунти от всички големи социални мрежи и сайтове.

Facebook ще поставя рейтинг на потребителите си

Facebook ще поставя рейтинг на потребителите си

Социалната мрежа ще оцени всеки профил

| Редактор : Стоян Гогов 12 1696 Снимка: Pixabay

От около година Facebook разработва система, по която да оценява своите потребители. Социалната мрежа ще отчита качеството на направените постовете, тяхната достоверност и коректност, пише вестник "Вашингтон Поуст".

Целта на социалната мрежа е да отсее ботовете и потребителите, пускащи "неправилно или некоректно" съдържание.

Рейтинговата система ще бъде 0 или 1, което означава, че потребителят или ще е оценен като коректен или като некоректен.

"Често срещно е потребителите да докладват публикация, с която не са съгласни като обидна или фалшива", коментира Теса Лионс, която е отговорна за борбата с дезинформацията в социалната мрежа.

По думите й Facebook е създал сложен алгоритъм отчитащ множество обективни, а не субективни фактори, при оценяването на потребителите си. Техният рейтинг ще се взема под внимание, когато те докладват публикации като обидни или фалшиви.

Оценявани ще бъдат и различните страници, но от Facebook не разкриват повече информация относно оценяващите си алгоритми, за да не може потребителите умишлено да злоупотребяват с тях.

Новината за оценяването на потребителите идва на фона на вълна от масови премахвания на акаунти от всички големи социални мрежи и сайтове.