Google се търси най-много в Bing | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google се търси най-много в Bing
Снимка: Microsoft

Google се търси най-много в Bing

Потребителите на търсачката на Microsoft я ползват основно за вход в Google

| Редактор: Стоян Гогов 5 1935

Като част от продължаващата борба на Google за премахване на най-голямото антитръстово наказание, налагано някога от Европейския съюз, говорител на компанията заяви в съда, че най-популярната заявка в конкурентната търсачка Bing е "Google", предава technews.bg.

Потребителите на интернет често не са доволни от резултатите на търсещата машина, зададена по подразбиране на устройствата им, и отиват в Google - несъмнено най-добрата услуга. Но никой не подозира, че тази информация може да се използва в съда.

"Представихме доказателства, показващи, че най-често срещаната заявка за търсене в Bing днес е Google", заяви адвокат Алфонсо Ламадрид от Върховния съд на ЕС в Люксембург. Според Bloomberg, адвокатът е казал още, че "хората използват Google, защото искат, а не защото са принудени".

За да разберем този аргумент, нека се върнем към събитията от 2018 г., когато европейските регулатори за първи път глобиха технологичния гигант с 5 милиарда долара - най-голямата сума, налагана някога от Европейския съюз. В жалбата на ЕС се твърди, че Google е злоупотребил с господстващото си положение на пазара на устройства с Android по различни начини, включително чрез включване на водещата си търсачка в операционната система за мобилни телефони.

Междувременно изпълнителният директор на Google Сундар Пичай видя нещата по различен начин. В блог публикация от 2018 г., озаглавена "Android създаде повече избор, а не по-малко", той казва - точно както Ламадрид три години по-късно - че потребителите на Android могат лесно да преминат към друга търсачка, ако предпочитат, да речем, Bing или Brave.

Фактът, че Google поглъща над 90% от трафика от интернет търсене в световен мащаб, продължи Пичай, се дължи само на това, че потребителите избират Google пред конкурентите. В крайна сметка повечето потребители не се интересуват дали търсят информация чрез Google или Bing, а дали търсачката дава желаните резултати.

Google се търси най-много в Bing

Google се търси най-много в Bing

Потребителите на търсачката на Microsoft я ползват основно за вход в Google

| Редактор : Стоян Гогов 5 1935 Снимка: Microsoft

Като част от продължаващата борба на Google за премахване на най-голямото антитръстово наказание, налагано някога от Европейския съюз, говорител на компанията заяви в съда, че най-популярната заявка в конкурентната търсачка Bing е "Google", предава technews.bg.

Потребителите на интернет често не са доволни от резултатите на търсещата машина, зададена по подразбиране на устройствата им, и отиват в Google - несъмнено най-добрата услуга. Но никой не подозира, че тази информация може да се използва в съда.

"Представихме доказателства, показващи, че най-често срещаната заявка за търсене в Bing днес е Google", заяви адвокат Алфонсо Ламадрид от Върховния съд на ЕС в Люксембург. Според Bloomberg, адвокатът е казал още, че "хората използват Google, защото искат, а не защото са принудени".

За да разберем този аргумент, нека се върнем към събитията от 2018 г., когато европейските регулатори за първи път глобиха технологичния гигант с 5 милиарда долара - най-голямата сума, налагана някога от Европейския съюз. В жалбата на ЕС се твърди, че Google е злоупотребил с господстващото си положение на пазара на устройства с Android по различни начини, включително чрез включване на водещата си търсачка в операционната система за мобилни телефони.

Междувременно изпълнителният директор на Google Сундар Пичай видя нещата по различен начин. В блог публикация от 2018 г., озаглавена "Android създаде повече избор, а не по-малко", той казва - точно както Ламадрид три години по-късно - че потребителите на Android могат лесно да преминат към друга търсачка, ако предпочитат, да речем, Bing или Brave.

Фактът, че Google поглъща над 90% от трафика от интернет търсене в световен мащаб, продължи Пичай, се дължи само на това, че потребителите избират Google пред конкурентите. В крайна сметка повечето потребители не се интересуват дали търсят информация чрез Google или Bing, а дали търсачката дава желаните резултати.