Илон Мъск вече обича рекламите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Илон Мъск вече обича рекламите
Снимка: Getty Images

Илон Мъск вече обича рекламите

Милиардерът преди се е отнасял критично, но изглежда е променил мнението си на фона на придобиването на Twitter

| Редактор: Стоян Гогов 1 928

В миналото най-богатият човек на планетата се е изказвал против рекламите, които могат да намалят значително удоволствието от дадена услуга. С придобиването на социалната мрежа Twitter Илон Мъск изглежда е на път да промени мнението си.

"Силно вярвам, че рекламата, когато е направена правилно, може да ви зарадва, забавлява и информира", пише Мъск.

"Те могат да ви покажат услуга, продукт или медицинско лечение, за които никога не сте подозирали, че съществуват, но са точно за вас", казва милиардерът.

Думите му не предизвикват изненада на фона на факта, че Twitter е зависим от рекламите. Придобиването му струва 44 милиарда долара на Мъск, а предприемачът определено ще иска да излезе на печалба от новия си бизнес.

"От съществено значение е да се показва на потребителите на Twitter реклама, която е възможно най-подходяща за техните нужди. Рекламите с ниска релевантност са спам, но рекламите с висока релевантност всъщност са съдържание!", пише Мъск в Twitter.

"По същество", заключава Мъск в скорошния си туит, "Twitter се стреми да бъде най-уважаваната рекламна платформа в света, която укрепва вашата марка и развива вашето предприятие."

 

ИЗБРАНО
Илон Мъск вече обича рекламите

Илон Мъск вече обича рекламите

Милиардерът преди се е отнасял критично, но изглежда е променил мнението си на фона на придобиването на Twitter

| Редактор : Стоян Гогов 1 928 Снимка: Getty Images

В миналото най-богатият човек на планетата се е изказвал против рекламите, които могат да намалят значително удоволствието от дадена услуга. С придобиването на социалната мрежа Twitter Илон Мъск изглежда е на път да промени мнението си.

"Силно вярвам, че рекламата, когато е направена правилно, може да ви зарадва, забавлява и информира", пише Мъск.

"Те могат да ви покажат услуга, продукт или медицинско лечение, за които никога не сте подозирали, че съществуват, но са точно за вас", казва милиардерът.

Думите му не предизвикват изненада на фона на факта, че Twitter е зависим от рекламите. Придобиването му струва 44 милиарда долара на Мъск, а предприемачът определено ще иска да излезе на печалба от новия си бизнес.

"От съществено значение е да се показва на потребителите на Twitter реклама, която е възможно най-подходяща за техните нужди. Рекламите с ниска релевантност са спам, но рекламите с висока релевантност всъщност са съдържание!", пише Мъск в Twitter.

"По същество", заключава Мъск в скорошния си туит, "Twitter се стреми да бъде най-уважаваната рекламна платформа в света, която укрепва вашата марка и развива вашето предприятие."

 

ИЗБРАНО