Instagram ще събира рождените дати на новите потребители | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Instagram ще събира рождените дати на новите потребители
Снимка: Shutterstock

Instagram ще събира рождените дати на новите потребители

Социалната мрежа ще използва информацията, за да ограничава съдържанието и рекламите за по-младите

| Редактор: Иван Ненов 3 459

Instagram вече ще изисква от всеки нов потребител задължително да въведе рождената си дата при регистрация, съобщава Reuters. Информацията ще се използва за ограничаване на неподходящо съдържание и реклами към по-младите потребители.

До сега Instagram изискваше от потребителите да потвърдят единствено, че са поне на 13-годишна възраст, както е законовото изискване в САЩ. Това обаче не е достатъчно за компанията, за да може да подбира какви реклами да показва на съотвените потребители.

Чрез конкретни родженни дати, Instagram ще може да ограничава реклами за алкохол, хазарт и други теми, които са за по-възрастни.

Освен това социалната мрежа обмисля да предложи и допълнителни функции за защита за по-младите потребители. Това може да са препоръки как да настроят правилата за достъп до профила им например или допълнителни съвети за цялостна онлайн сигурност.

Компанията подчертава, че информацията за рожденните дни няма да е видима за никого.

Освен това скоро и самите потребители ще могат да ограничават кой може да им пише и да ограничават достъпа до публикациите си за непълнолетни. Тази функция първоначално ще е само за по-популярните профили.

Instagram ще събира рождените дати на новите потребители

Instagram ще събира рождените дати на новите потребители

Социалната мрежа ще използва информацията, за да ограничава съдържанието и рекламите за по-младите

| Редактор: Иван Ненов 3 459 Снимка: Shutterstock

Instagram вече ще изисква от всеки нов потребител задължително да въведе рождената си дата при регистрация, съобщава Reuters. Информацията ще се използва за ограничаване на неподходящо съдържание и реклами към по-младите потребители.

До сега Instagram изискваше от потребителите да потвърдят единствено, че са поне на 13-годишна възраст, както е законовото изискване в САЩ. Това обаче не е достатъчно за компанията, за да може да подбира какви реклами да показва на съотвените потребители.

Чрез конкретни родженни дати, Instagram ще може да ограничава реклами за алкохол, хазарт и други теми, които са за по-възрастни.

Освен това социалната мрежа обмисля да предложи и допълнителни функции за защита за по-младите потребители. Това може да са препоръки как да настроят правилата за достъп до профила им например или допълнителни съвети за цялостна онлайн сигурност.

Компанията подчертава, че информацията за рожденните дни няма да е видима за никого.

Освен това скоро и самите потребители ще могат да ограничават кой може да им пише и да ограничават достъпа до публикациите си за непълнолетни. Тази функция първоначално ще е само за по-популярните профили.