Instagram наскоро започна да тества нова функция, наречена "Ad Breaks". Тя прави невъзможно пропускането на рекламните клипове, показвани при скролване и гледане на истории. На практика "Ad Breaks" изискат потребителя да гледа 3-5 секунди реклами на всеки няколко видени "сторита".

Основните приходи на Meta, компанията зад Facebook и Instagram, винаги са били от реклама. Meta обаче не е съобщила официално за включването на рекламните паузи, които не могат да се пропуснат. Това води до объркване и разочарование сред потребителите.

Мнозина са изразили недоволството си в Reddit и Х. Не липсват и потребители, които смятат да зарежат Instagram.

Роб Моузес (@RobMoses) изрази намерение да премине към TikTok поради паузите за реклами. Други са раздразнени и смятат да губят много по-малко време в Instagram.

В момента функцията "Ad Breaks" изглежда ограничена до малка група потребители, което предполага, че Meta провежда своеобразен тест, за да прецени реакцията на потребителите и да измери въздействието на функцията върху приходите от реклами.