Най-големият в Швейцария доставчик на интернет и телефонни услуги Swisscom изпитва големи затруднения, тъй като все повече швейцарци започнаха да работят от вкъщи, за да избегнат заразяване с коронавирса, предаде ДПА.

Клиенти съобщиха за прексъвания на връзката, с момент когато мобилната мрежа на Swisscom трябваше да обработва три пъти повече разговори в сравнение с обикновени дни, обяви телекомът. Стационарните линии също бяха засегнати.

Някои работещи от вкъщи се сблъскаха и със спиране на интернет трафика, след като системите на техните компании не можаха да поемат по-големия брой външни връзки.

Swisscom обяви, че е готов да разшири честотната лента за корпоративни клиенти, но предупреди, че приоритет ще бъдат жизненоважните инфраструктурни институции заради кризата с Ковид-19.

Възможно е в много други също да възникнат подобни проблеми с интернета. Ако сайтовете ви зареждат по-бавно, или системата, с която работите, изпитва затруднения, то причината най-вероятно е по-големият от обичайното трафик.