Обявиха новия шеф на "Инстаграм" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Обявиха новия шеф на "Инстаграм"
Снимка: БТА

Обявиха новия шеф на "Инстаграм"

"Фейсбук" посочи, че е приключил вътрешното търсене на най-добрия кандидат

| Редактор: Стоян Гогов 4 1007

"Фейсбук" назначи Адам Мосери, който работи в компанията от 10 години, за шеф на "Инстаграм", предаде Асошиейтед прес.

Миналата седмица съоснователите на "Инстаграм" Кевин Систром и Майк Крийгър съобщиха, че напускат без да посочат ясно каква е причината. Двамата обявиха назначението на Мосери снощи в блога на компанията.

През май Мосери бе назначен за шеф на продуктите на "Инстаграм". Във "Фейсбук" той започва като дизайнер и ръководеше екипа, отговарящ за лентата с новините ,т.нар. нюз фиид, на "Фейсбук".

Основателите на "Инстаграм" и самият Мосери увериха потребителите, че Мосери ще остане верен на ценностите на "Инстаграм". Някои потребители се обезпокоиха след неочакваното напускане на двамата съоснователи, че "Инстаграм" ще заприлича все повече на компанията си майка "Фейсбук", препълнен с различни функции и изсмукващ лични данни.

В изявление Мосери отново изрази желанието си да запази уникалността на "Инстаграм", която се изразява в "простота" и "учтивост".

"Фейсбук" посочи, че е приключил вътрешното търсене на най-добрия кандидат. Очакванията бяха 35-годишният Мосери да заеме поста ръководител на "Инстаграм".

"Инстаграм" бе основана през 2010 година и продадена на "Фейсбук" за 1 милиард долара две години по-късно. Това бе първата покупка на "Фейсбук" за един милиард долара, макар и да изглежда дребна на фона на на 19-те милиарда за "УотсАп", дадени две години по-късно. Тогава в "Инстаграм" нямаше реклами, имаше верни фенове, наброяващи 31 милиона, които ползваха само мобилни устройства. Оттогава потребителите на "Инстаграм" се увеличиха до 1 милиард, нарасна наборът от функции и разбира се вече има реклами.

"Фейсбук" се сблъсква с вълна от проблеми през последните две години - от фалшивите новини до скандали с личните данни на потребителите. "Инстаграм" е възприеман като по-неангажиращо пространство, популярно сред по-младите хора, което представлява предизвикателство за "Фейсбук".

Някои от потребителите на "Инстаграм" дори не знаят, че любимото им приложение е собственост на "Фейсбук", но това не означава задължително, че е нещо лошо, отбелязват анализатори. Ако "Инстаграм" започне да прилича прекалено много на "Фейсбук", може да се сблъска с подобни проблеми.

Обявиха новия шеф на "Инстаграм"

Обявиха новия шеф на "Инстаграм"

"Фейсбук" посочи, че е приключил вътрешното търсене на най-добрия кандидат

| Редактор : Стоян Гогов 4 1007 Снимка: БТА

"Фейсбук" назначи Адам Мосери, който работи в компанията от 10 години, за шеф на "Инстаграм", предаде Асошиейтед прес.

Миналата седмица съоснователите на "Инстаграм" Кевин Систром и Майк Крийгър съобщиха, че напускат без да посочат ясно каква е причината. Двамата обявиха назначението на Мосери снощи в блога на компанията.

През май Мосери бе назначен за шеф на продуктите на "Инстаграм". Във "Фейсбук" той започва като дизайнер и ръководеше екипа, отговарящ за лентата с новините ,т.нар. нюз фиид, на "Фейсбук".

Основателите на "Инстаграм" и самият Мосери увериха потребителите, че Мосери ще остане верен на ценностите на "Инстаграм". Някои потребители се обезпокоиха след неочакваното напускане на двамата съоснователи, че "Инстаграм" ще заприлича все повече на компанията си майка "Фейсбук", препълнен с различни функции и изсмукващ лични данни.

В изявление Мосери отново изрази желанието си да запази уникалността на "Инстаграм", която се изразява в "простота" и "учтивост".

"Фейсбук" посочи, че е приключил вътрешното търсене на най-добрия кандидат. Очакванията бяха 35-годишният Мосери да заеме поста ръководител на "Инстаграм".

"Инстаграм" бе основана през 2010 година и продадена на "Фейсбук" за 1 милиард долара две години по-късно. Това бе първата покупка на "Фейсбук" за един милиард долара, макар и да изглежда дребна на фона на на 19-те милиарда за "УотсАп", дадени две години по-късно. Тогава в "Инстаграм" нямаше реклами, имаше верни фенове, наброяващи 31 милиона, които ползваха само мобилни устройства. Оттогава потребителите на "Инстаграм" се увеличиха до 1 милиард, нарасна наборът от функции и разбира се вече има реклами.

"Фейсбук" се сблъсква с вълна от проблеми през последните две години - от фалшивите новини до скандали с личните данни на потребителите. "Инстаграм" е възприеман като по-неангажиращо пространство, популярно сред по-младите хора, което представлява предизвикателство за "Фейсбук".

Някои от потребителите на "Инстаграм" дори не знаят, че любимото им приложение е собственост на "Фейсбук", но това не означава задължително, че е нещо лошо, отбелязват анализатори. Ако "Инстаграм" започне да прилича прекалено много на "Фейсбук", може да се сблъска с подобни проблеми.