Платформата VOYO с 1 милион абонати | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Платформата VOYO с 1 милион абонати
Снимка: VOYO

Платформата VOYO с 1 милион абонати

VOYO е първата абонаментна услуга за стрийминг в България

0 300

CME съобщава, че наскоро надхвърли цифрата от 1 милион платени абонати на платформата VOYO на своите пазари. Това важно постижение идва само три години след придобиването на CME от PPF Group и представлява почти седемкратно увеличение от 2020 г. досега. Най-значителният ръст на абонатите е постигнат в Чешката република, Словакия и Словения, което превръща VOYO във водещ местен доставчик на SVOD (subscription video on demand - абонаментно видео при поискване) на повечето от пазарите на CME Group.

CME започна пътуването си към границата от 1 милион абонати на VOYO през есента на 2020 г., когато PPF Group стана новият собственик. Към този период VOYO разполагаше със 135 000 абонати в целия регион. Непрекъснатата подкрепа на PPF Group в дигиталната трансформация на CME разви нейната стратегия за създаване на водещо на пазара, висококачествено местно съдържание, предлагано от VOYO.

През януари 2021 г. беше обявена новата стратегия за VOYO и оттогава в групата на CME бяха пуснати 37 оригинални VOYO формати (т.нар. VOYO Originals - сериали и филми), както и други разнообразни местни програмни съдържания, достъпни за телевизионните зрители в допълнение към потребителите на SVOD. През тази година ще бъдат лансирани още 7 нови оригинални формати. Големите инвестиции на CME в създаването на съдържание, подкрепени от инвестиции в технологични подобрения и дистрибуционни канали, както и препозиционирането на марката, позволиха на VOYO да се превърне в номер едно сред местните доставчици на SVOD в повечето от регионите на CME.

"Развитието на SVOD промени медийната индустрия. Потребителите имат интерес и продължават да стимулират ръста в потреблението, като ние очакваме тази тенденция да продължи да расте на всички наши пазари. Успяхме успешно да обединим съдържанието, технологиите и дистрибуцията, което ни помогна да надхвърлим първоначалните си цели за B2C (бизнес към потребителите). Искрено вярвам, че способността ни да инвестираме бързо и да възприемем нов начин на мислене за растеж, заедно с разбирането на предпочитанията на нашите зрители, са ключови фактори за успеха ни до момента", заяви заместник-главният изпълнителен директор на CME Душан Швалек.

В България платформата VOYO е първата абонаментна услуга за стрийминг. Към днешна дата тя предлага каталог от над 7000 часа качествено видео съдържание от различни жанрове - български и чуждестранни сериали, филми, спортни предавания на живо, детско съдържание, а също и оригинални телевизионни предавания от ефира на bTV.

Платформата VOYO с 1 милион абонати

Платформата VOYO с 1 милион абонати

VOYO е първата абонаментна услуга за стрийминг в България

0 300 Снимка: VOYO

CME съобщава, че наскоро надхвърли цифрата от 1 милион платени абонати на платформата VOYO на своите пазари. Това важно постижение идва само три години след придобиването на CME от PPF Group и представлява почти седемкратно увеличение от 2020 г. досега. Най-значителният ръст на абонатите е постигнат в Чешката република, Словакия и Словения, което превръща VOYO във водещ местен доставчик на SVOD (subscription video on demand - абонаментно видео при поискване) на повечето от пазарите на CME Group.

CME започна пътуването си към границата от 1 милион абонати на VOYO през есента на 2020 г., когато PPF Group стана новият собственик. Към този период VOYO разполагаше със 135 000 абонати в целия регион. Непрекъснатата подкрепа на PPF Group в дигиталната трансформация на CME разви нейната стратегия за създаване на водещо на пазара, висококачествено местно съдържание, предлагано от VOYO.

През януари 2021 г. беше обявена новата стратегия за VOYO и оттогава в групата на CME бяха пуснати 37 оригинални VOYO формати (т.нар. VOYO Originals - сериали и филми), както и други разнообразни местни програмни съдържания, достъпни за телевизионните зрители в допълнение към потребителите на SVOD. През тази година ще бъдат лансирани още 7 нови оригинални формати. Големите инвестиции на CME в създаването на съдържание, подкрепени от инвестиции в технологични подобрения и дистрибуционни канали, както и препозиционирането на марката, позволиха на VOYO да се превърне в номер едно сред местните доставчици на SVOD в повечето от регионите на CME.

"Развитието на SVOD промени медийната индустрия. Потребителите имат интерес и продължават да стимулират ръста в потреблението, като ние очакваме тази тенденция да продължи да расте на всички наши пазари. Успяхме успешно да обединим съдържанието, технологиите и дистрибуцията, което ни помогна да надхвърлим първоначалните си цели за B2C (бизнес към потребителите). Искрено вярвам, че способността ни да инвестираме бързо и да възприемем нов начин на мислене за растеж, заедно с разбирането на предпочитанията на нашите зрители, са ключови фактори за успеха ни до момента", заяви заместник-главният изпълнителен директор на CME Душан Швалек.

В България платформата VOYO е първата абонаментна услуга за стрийминг. Към днешна дата тя предлага каталог от над 7000 часа качествено видео съдържание от различни жанрове - български и чуждестранни сериали, филми, спортни предавания на живо, детско съдържание, а също и оригинални телевизионни предавания от ефира на bTV.