Спряха да работят програми на трети страни, работещи с Twitter
Tweetbot, Echofon и Twitterrific са извън строя
Потребители на клиенти на Twitter от трети страни, като Tweetbot, Echofon и Twitterrific, съобщават за проблеми, чиято причина все още не е ясна. Достъпът до системата и каналите на Twitter чрез тях стана невъзможен.
Разработчиците на Tweetbot, Echofon и Twitterrific потвърдиха проблемите и отбелязаха, че все още не е известно какво е причинило повредата. "Tweetbot и други клиенти изпитват проблеми при влизането в Twitter. Свързахме се с техническата поддръжка на социалната мрежа за повече информация, но не получихме отговор. Надяваме се, че това е временна грешка и ще ви информираме веднага щом разберем повече" - написа в Twitter Tapbots, разработчик на клиента Tweetbot.
"Известно ни е, че Twitterrific има проблеми с комуникацията със сървърите на Twitter. Все още не знаем каква е причината, но се опитваме да я открием. Моля, останете на линия и се извиняваме" - се казва в акаунта на приложението в Twitter. Блогърът Чарли Попингтън отбеляза, че Twitter може да е направил някаква промяна, тъй като при опит за влизане с клиента Echofon се показва съобщение за грешка, вместо да се появи страницата за влизане в приложението.
"Надявам се, че всичко, което се случва в Twitter, е просто някакъв автоматичен спам бот, който неправомерно спира съответните приложения" - посочва Пол Хадад от Tweetbot. Той съобщи пред TechCrunch, че проблемите са започнали около 19:30 ч. , като добави, че всички заявки за API от приложенията са се проваляли.
Потребителите се оплакват и от невъзможността за достъп до Twitter чрез клиенти като Fenix, Twitpane, Feather и Talon. Затова сега единственият начин за достъп до Twitter е чрез официалния клиент или уебсайт.
След като Илон Мъск пое Twitter, компанията закри много програми за разработчици, включително Twitter Toolbox. Амир Шеват, бивш ръководител на отдела за платформи за разработчици, заяви пред TechCrunch, че новото ръководство е подкопало доверието на разработчиците.