Акциите на Facebook достигнаха цената от IPO-то | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Акциите на Facebook достигнаха цената от IPO-то
EPA/БГНЕС

Акциите на Facebook достигнаха цената от IPO-то

Акциите на социалната мрежа Facebook днес в самото начало на борсовата търговия превишиха стойността си от излизането на компанията на борсата (38 долара), което не се е случвало от първия ден на търгуването им - 18 май 2012 година.

0 136
В сутрешната сесия акциите на социалната мрежа поскъпнаха с 1,2 на сто до 38,08 долара. По-рано котировките дори достигнаха 38,31 долара, предадоха Франс прес и Асошиейтед прес, цитирани от БТА.

По време на грандиозното листване на борсата на 18 май 2012 година, една акция започна от 38 долара. Започнало с ентусиазъм, достоен за великите моменти от надуването на интернет балона, пазарното приключение на Facebook бързо се превърна в бедствие. Цената се срина, падайки най-ниско до 17,73 долара за акция през септември.

Най-голямата социална мрежа в света обаче започна да засилва позициите си, откакто на 24 юли отчете по-висока от очакваното печалба.

Инвеститорите са особено обнадеждени от бързия растеж на приходите от мобилна реклама, отбелязва АП.
Акциите на Facebook достигнаха цената от IPO-то

Акциите на Facebook достигнаха цената от IPO-то

Акциите на социалната мрежа Facebook днес в самото начало на борсовата търговия превишиха стойността си от излизането на компанията на борсата (38 долара), което не се е случвало от първия ден на търгуването им - 18 май 2012 година.

0 136 EPA/БГНЕС
В сутрешната сесия акциите на социалната мрежа поскъпнаха с 1,2 на сто до 38,08 долара. По-рано котировките дори достигнаха 38,31 долара, предадоха Франс прес и Асошиейтед прес, цитирани от БТА.

По време на грандиозното листване на борсата на 18 май 2012 година, една акция започна от 38 долара. Започнало с ентусиазъм, достоен за великите моменти от надуването на интернет балона, пазарното приключение на Facebook бързо се превърна в бедствие. Цената се срина, падайки най-ниско до 17,73 долара за акция през септември.

Най-голямата социална мрежа в света обаче започна да засилва позициите си, откакто на 24 юли отчете по-висока от очакваното печалба.

Инвеститорите са особено обнадеждени от бързия растеж на приходите от мобилна реклама, отбелязва АП.