Facebook губи младежка аудитория | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook губи младежка аудитория
EPA/БГНЕС

Facebook губи младежка аудитория

Скорошно проучване сред американската аудитория на Facebook сочи, че социалната мрежа се ползва все по-малко от младите потребители.

5 223
Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.

Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.

На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook.

В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.

Идва ли краят на Facebook?
Facebook губи младежка аудитория

Facebook губи младежка аудитория

Скорошно проучване сред американската аудитория на Facebook сочи, че социалната мрежа се ползва все по-малко от младите потребители.

5 223 EPA/БГНЕС
Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.

Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.

На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook.

В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.

Идва ли краят на Facebook?