EPA/БГНЕС
Facebook губи младежка аудитория
Скорошно проучване сред американската аудитория на Facebook сочи, че социалната мрежа се ползва все по-малко от младите потребители.
5
223
Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.
Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.
На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook.
В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.
Идва ли краят на Facebook?
Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.
На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook.
В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.
Идва ли краят на Facebook?