A350 XWB в Боливия за тестване при голяма надморска височина | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
A350 XWB в Боливия за тестване при голяма надморска височина

A350 XWB в Боливия за тестване при голяма надморска височина

0 40
/КРОСС/ A350 XWB, MSN3 пристигна в Боливия, където ще бъде подложен на серия от тестове на голяма надморска височина във въздушните пространства на Кочабамба и Ла Пас. Кочабамба е на около 8 300 фута над морското равнище, а Ла Пас е едно от летищата в света с най-голяма надморска височина от 13 300 фута. Оперативността на такава голяма надморска височина е сериозно изпитание за двигателите на самолетите, агрегатите и системите. Целта на тези тестове е да се демонстрира и потвърди пълната функционалност на двигателите, системите и материалите, както и да се оцени цялостното поведение на машината при тези екстремни условия. Брой излитания с всички работещи двигатели, както и симулация на отказ на двигател се прилага на всички летища, за да се съберат данни за експлоатационните характеристики и да се потвърди представянето на машината при излитане. Поведението на автопилота също ще бъде оценено при автоматичното приземяване и обиколки. От първия полет на A350 XWB с MSN1 на 14 юни 2013 са извършени над 800 тестови летателни часа, което представлява близо 200 тестови полета с двата MSN1 и MSN3. В цялата кампания за тестване на A350 XWB ще бъдат акумулирани над 2500 летателни часа с флот от 5 самолета. Строгите тестове на полетите ще доведат до сертифицирането на A350-900 за летателна годност от оторизираните органи в Европа EASA и САЩ FAA, преди да влезе в експлоатация през 4тото тримесечие на 2014.
A350 XWB в Боливия за тестване при голяма надморска височина

A350 XWB в Боливия за тестване при голяма надморска височина

0 40
/КРОСС/ A350 XWB, MSN3 пристигна в Боливия, където ще бъде подложен на серия от тестове на голяма надморска височина във въздушните пространства на Кочабамба и Ла Пас. Кочабамба е на около 8 300 фута над морското равнище, а Ла Пас е едно от летищата в света с най-голяма надморска височина от 13 300 фута. Оперативността на такава голяма надморска височина е сериозно изпитание за двигателите на самолетите, агрегатите и системите. Целта на тези тестове е да се демонстрира и потвърди пълната функционалност на двигателите, системите и материалите, както и да се оцени цялостното поведение на машината при тези екстремни условия. Брой излитания с всички работещи двигатели, както и симулация на отказ на двигател се прилага на всички летища, за да се съберат данни за експлоатационните характеристики и да се потвърди представянето на машината при излитане. Поведението на автопилота също ще бъде оценено при автоматичното приземяване и обиколки. От първия полет на A350 XWB с MSN1 на 14 юни 2013 са извършени над 800 тестови летателни часа, което представлява близо 200 тестови полета с двата MSN1 и MSN3. В цялата кампания за тестване на A350 XWB ще бъдат акумулирани над 2500 летателни часа с флот от 5 самолета. Строгите тестове на полетите ще доведат до сертифицирането на A350-900 за летателна годност от оторизираните органи в Европа EASA и САЩ FAA, преди да влезе в експлоатация през 4тото тримесечие на 2014.