Младите в САЩ предпочитат 4G пред V8
Интернет и електронните джаджи оказват негативно влияние на автомобилния пазар. Компаниите в сектора отчитат факта, че увлечението на младите хора в общуването през интернет и устройства като iPad намалява продажбите на коли с около 2 милиона годишно, пише Блумбърг, цитиран от TechNews.
Обратно в новинатаКоментари - Младите в САЩ предпочитат 4G пред V8 | IT.dir.bg
Коментари
Аз пък се кефя че младежта не иска коли - така цените ще паднат и ние от средното поколение ( изгубените в превода :) ) 35-40 годишни ще можем по еФтинко да си купим колици... :) То и без това последно време новите коли станаха пълна ширпотреба... Нямат нито дух, нито индивидуалност, а и се трошат като бесни - все пак и сервизите трябва хляб да ядат! Виж на едно старо V8 няма да се разсърдя
Ебати малоумното сравнение , в америка всеки малоумен тийн с що годе нормална работа ( KFC ) може да си позволи V8 2nd hand и Smartphone ....