Коментари - Уникален дирижабъл направи първия си полет | IT.dir.bg
назад

Уникален дирижабъл направи първия си полет

Американската компания Aeros обяви, че е приключила успешно първите летателни изпитания на уникалния хибриден самолет-дирижабъл "Аероскрафт" (Aeroscraft).

Обратно в новината

Коментари - Уникален дирижабъл направи първия си полет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Както казват хората "Всичко ново ,е добре замаскирано старо". Дирижабли има още от 19ти век. За последно са правени през втората световна. Но е вярно по-икономичен е и може да поеме много повече товар от самолет.

да , построен е да носи руската совалка. Но след падането на берлинската стена , совалката така и не полита заради пари , а самолета е пратен на седи на писта 12 години. 2002 го вадят от пенсия ,защото имало поръчка за товар по-голям от този които ан-124 може да поеме ,а тоя е единствения в света които може да мъкне колкото товарен влак и така го връщат обратно.

Това е част от бъдещето при тази енергийна и екологична криза.

А ще има ли ПРО?

аха

Имаме си Цар, приятели! В Него е надеждата, нали? С хората от Национално Движение Симеон Втори Сакскобургготски - Генерал Борисов и Прекрасната Кунева, ще успеем!

да подготвим прашките за сваляне на балона

EЙЧ

Dобре че са имигрантите да им доставят технологии на Американците.

По-точно - проектът "Термоплан" - руснаците направиха една-единствена бройка и стигнаха точно до същия етап - контролирано издигане в хангар, обаче през 1992-ра. После се появи лъжефирмата "Locomosky", която уж щеше да го произвежда, ама се оказа пирамида... и сега един от бившите акционери в нея е в екипа на "Aeroscraft"

Руския самолет Aн 225 Мрия има товароподемност 250 тона

И се нуждае от 25 километрова писта за кацане с тези 250 тона. Колко такива дълги писти знаеш?

И харчи като кораба на Хан Соло Не случайно има само един произведен и за него няма поръчки Не е само да е най-големия, трябва и да е ефективен

Хайде бе? Сериозно 25 км? Как ли кацна на Бурже с Бурана на гърба си? Я си провери информацията. Трябва му писта колкото и на Еърбъс 380, каквито има по целия свят.

Обаче дирижабълът може да поеме товари с по-големи габарити и при това да ги превози с много по-малък разход на гориво и на места, където няма писти за кацане на самолети.

Това е бъдещето.Само остава да измислят такава материя подобна на бронята на хеликоптерите им.Устойчива на куршуми.Защото желаещи да надупчат голямата бяла птица и да се докопат до товара и няма да липсват.Иначе да- тъкмо 10 пъти по евтино е отколкото със самолет. И десетки пъти по удобно и лесно отколкото със влак или камион.

Има и голям недостатък, може да оперира само при хубаво време и е доста бавен в сравнение със самолетите. По скоро е заместител на въртолети от колкото на самолети