Коментари - Уникален дирижабъл направи първия си полет | IT.dir.bg
назад

Уникален дирижабъл направи първия си полет

Американската компания Aeros обяви, че е приключила успешно първите летателни изпитания на уникалния хибриден самолет-дирижабъл "Аероскрафт" (Aeroscraft).

Обратно в новината

Коментари - Уникален дирижабъл направи първия си полет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е бъдещето.Само остава да измислят такава материя подобна на бронята на хеликоптерите им.Устойчива на куршуми.Защото желаещи да надупчат голямата бяла птица и да се докопат до товара и няма да липсват.Иначе да- тъкмо 10 пъти по евтино е отколкото със самолет. И десетки пъти по удобно и лесно отколкото със влак или камион.

Руския самолет Aн 225 Мрия има товароподемност 250 тона

EЙЧ

Dобре че са имигрантите да им доставят технологии на Американците.

И се нуждае от 25 километрова писта за кацане с тези 250 тона. Колко такива дълги писти знаеш?

да подготвим прашките за сваляне на балона

И харчи като кораба на Хан Соло Не случайно има само един произведен и за него няма поръчки Не е само да е най-големия, трябва и да е ефективен

Дали си прав а? Първият полет на самолета, извършен с търговска цел, е на 3 януари 2002 г. Мрия снабдява с 216 000 пакета храна базираните в Оман военни части на САЩ. Доставката е извършена от Щутгарт до малък град в южната част на Оман. Това са около 375 палета с тегло 187,5 t. Вторият полет е осъществен на 5 януари, от Мюнхен до Бишкек - столицата на Киргистан. Този път Ан-225 превозва 230 t готови храни за военните.[17] В началото на юни 2003 г. Мрия заедно с Руслан доставят над 800 t екипировка и военни машини за войната в Ирак.[13] Също така се обсъжда[7] евентуално ползване на самолета от правителството на САЩ за транспорт и снабдаване на войските в Близкия Изток. Май най-големия фен на МРИЯ е САЩ

Хайде бе? Сериозно 25 км? Как ли кацна на Бурже с Бурана на гърба си? Я си провери информацията. Трябва му писта колкото и на Еърбъс 380, каквито има по целия свят.

Освен всичко друго, сериозно се обсъжда въпроса за пренасяне на фюзелажи на 737 между заводите на Боинг, тъй като този и "малкото" му братче Ан-124 са единствените, дето могат да го поберат целия в карго отсека си.

Имаме си Цар, приятели! В Него е надеждата, нали? С хората от Национално Движение Симеон Втори Сакскобургготски - Генерал Борисов и Прекрасната Кунева, ще успеем!

аха

По-точно - проектът "Термоплан" - руснаците направиха една-единствена бройка и стигнаха точно до същия етап - контролирано издигане в хангар, обаче през 1992-ра. После се появи лъжефирмата "Locomosky", която уж щеше да го произвежда, ама се оказа пирамида... и сега един от бившите акционери в нея е в екипа на "Aeroscraft"

Обаче дирижабълът може да поеме товари с по-големи габарити и при това да ги превози с много по-малък разход на гориво и на места, където няма писти за кацане на самолети.

А ще има ли ПРО?

Това е част от бъдещето при тази енергийна и екологична криза.

Има и голям недостатък, може да оперира само при хубаво време и е доста бавен в сравнение със самолетите. По скоро е заместител на въртолети от колкото на самолети

да , построен е да носи руската совалка. Но след падането на берлинската стена , совалката така и не полита заради пари , а самолета е пратен на седи на писта 12 години. 2002 го вадят от пенсия ,защото имало поръчка за товар по-голям от този които ан-124 може да поеме ,а тоя е единствения в света които може да мъкне колкото товарен влак и така го връщат обратно.

Както казват хората "Всичко ново ,е добре замаскирано старо". Дирижабли има още от 19ти век. За последно са правени през втората световна. Но е вярно по-икономичен е и може да поеме много повече товар от самолет.

Само забрави да споменеш ,че един час полет със самолетчето ан 225 струва около 50 000 лева.Това са основните неща.Гориво ,консумативи.Пистата също не може да е каква да е...Двигателите са огромни и 6 на брой -едни от най-мощните и най-жадните създавани някога.С 300 тона гориво може да направи 12000 километра.Страхотно,но доста скъпо.Не случайно това остава най-големият самолет произвеждан някога.Не,че не могат по-голям.Но става много скъпо.