Коментари - "Роскосмос" има двигател за новата си супертежка ракета | IT.dir.bg

Коментари - "Роскосмос" има двигател за новата си супертежка ракета | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Блу оригин единствена може да йзмисли нещо, дотогава руските са по добрите и единствените. дядка пи ли си хапчето?

Абе, да му се невиди! Тук някакви, дето се чудят как да си платят сметките за гнилото парно и работата им е с НУЛА добавена стойност, коментират държави, които произвеждат ракети, атомни реактори, самолети и подводници. Драги форумни плъхове, спестете си присмеха към Русия и САЩ поне за времето, когато България произведе първата си ракета, излетяла до геостационарна орбита!

Израел изстрелва сонда към Луната !Той ще бъде изстрелян от Флорида с ракета Falcon-9 на SpaceX през февруари. Руски психопати , що не обясните почему израел не иска да си изтреля сателите от Байконур или дефектният окраден източний полигон. 1. алкашите нямат толкова мощна ракета. 2. всеки втори спътник изстрелян с батута на Рогозин стига най-далече до дъното на Тихия океан... Срам и позор за ватната олигофрения.

Кой "той"?

САЩ се похвалиха с успешното тестване на ПО-МОЩЕН двигател заместващ RD-180. Американската компания Blue Origin, основана от ръководителя на Amazon Jeff Bezos, проведе още един успешен стендов тест на ракетния двигател BE-4. Blue Origin отбеляза, че "метанът (или втечненият природен газ) се оказа отличен избор за гориво." ВЕ-4 се планира да бъде инсталиран на ракета Вулкан - замяната на ностеля Atlas 5, разработен и от ULA. Двукамерен BE-4, монтирана върху първия етап носител Вулкан (всъщност Atlas 6) общо ще се развива по-голяма мощност от една двойна камера от RD-180 Atlas първия етап 5. За разлика от RD-180, работещи на керосин, BE-4 използва метан. Blue Origin също планира да инсталира BE-4 на своя собствена ракета " New Glenn.".

Интернета е достъпен за всички. RD-180 e над 50% по-мощен от BE-4. RD-180 е многократно ползван вреални условия, BE-4 е тестван няколко пъти в лаборатория...

Ватен лъжец, пак си прекалил си с бояръйшника

И двамата сте прави, но и двамата бъркате. RD-180 e над 50% по-мощен от BE-4. Но 2 броя BE-4, които общо са с 2 камери са по-мощни от двукамерния РД-180.

Американският Blue Origin със собствените си пари разработи двигател от ново поколение за своята многократна употреба ракета - New Glenn . РД-180 е остаряла керосинка за еднократна употреба, разработен през 80-те, който вече губи икономическа конкуренция, дори и керосинови двигатели като Масковского Мерлин BE-4-Мултифункционален METHANE ENGINE от ново поколение, надминаващ РД-180 във всяко отношение. Такива двигатели Русия просто не е в състояние да разработи и да произведе. Между другото, Mask разработва също и повторно използваем гранаторен метан Raptor за новата си ракета. И метановият двигател за многократна употреба Raptor MASK е вече готов и тестван.

Нефтогазовата империя, населението на която се отоплява на дърва, не е направила двигател на газ и не е способна да направи? Даже не ни учудва.

Производителят на двигателите RD-180 е признал изоставането на Русия от САЩ в производството на ракетните двигатели. Ракетни двигатели на метан на американците са много по-добри и перспективни от старата система на керосин, и Съединените щати са изпреварили Русия в създаването на такива двигатели, е съобщил за "Интерфакс" генералният директор на научно-производствено обединение " Энергомаш» Игорь Арбузов. Експертът отбеляза, че съвременният пазар изисква евтини, както и "най-простите и надеждни решения". "Метанът отговаря на тези изисквания в най-голяма степен, тъй като той има най-развитата суровина база и е по-добър от керосина в отдаването на енергия при изстрелване на ракетите, каза Арбузов. По-рано през април Русия си призна за своето изоставане от САЩ в технологиите на ракетните двигатели, както и неспособността за самостоятелно създаване на сателити. През същия месец източникът заяви, че западните страни не желаят да си сътрудничат с Русия по проекта за близка лунна станция поради изоставането "във всички технологични цикли на производството на космически технологии".

През януари 2018 г. генералният директор на компанията Игор Арбузов заяви, че повече от половината от приходите на завода идват от доставките на двигатели до Съединените щати - RD-180 за United Launch Alliance и RD-181 за Orbital ATK (понастоящем част от Northrop Grumman). По този начин можем да кажем в права линия: ако няма американски пари от двигателите (и те съставляват повече от 90% от оборота на фабриката) - поредният – завод в Русия ще спре да работи и ще фалира. Американците купуват 28 бр. от общото производство от 30бр. за година. Сметката: 2х11 + 6 = 28. Что составляет от общей поставки за год 28/от всех 30штук , или ето = 0.933. Или 93,3%. Америка – това е майката хранителница за Энергомаша. Без Америка Энергомашу – кирдык – фалит (КАПУТ)

а бе каун я си провери пак сметките,смятане се учи в първо отделение а не пред козяк за помия

те американцте и санкции им слагат , и пари им плащат на руснаците за тия двигатели. и не се притеснявай нито за едните нито за другите, а гледай колко плащаш за интернет там в Разлог . че ви дерат по 2 ризи

купуват зер що кат са яката работа не бичатс на оня мошеник Мъск фалконите и Мерлините а?? няма го вече фон Браун и кирдЫка е за някои други смехурко

Америка усилено работи върху своите двигатели на Метан. Евтини, за многократна употреба, на метан. Русия няма такива ракети. И няма и да има. През 2020 ще има около десет нови тежки и супер тежки ракети в света. Повечето ще са в Съединените щати. Американски и европейски предприемачи са изоставили използването на керосин в ракетните двигатели в полза на водород и метан, за разлика от Русия, където новите ракети, ако изобщо полетят, то ще бъдат отново на керосин. В този случай, три американски ракети ще бъдат за многократна употреба, а ватната джамахирия ще продължи да използва старата технология за еднократна употреба.

колкото ти работиш ..иначе да краде ама пак ядец

Ватенките летят със същите стари ракети, които бяха по времето на Гагарин (R-7 и Proton) и нищо ново не могат да направи. Първият полет на R-7 беше преди 60 години, първият полет на протона преди повече от 50 години. И нищо ново просто няма в Рашка. И имаше опит да се направи "Буран" - накрая тя беше покрита с покрив в стар хангар и ползата от Буран беше нула

и краварите си купуват двигатели за да могат и те да летят

Дa cи пpипoмним, чe paĸeтaтa нocитeл Vulсаn Сеntаur бe paзpaбoтeнa зa дa зaмeни пpeдишнaтa Аtlаѕ V, в пъpвaтa cтeпeн нa ĸoятo ce изпoлзвa pycĸият paĸeтeн двигaтeл PД-180. Дoceгa ULА зaĸyпyвaшe PД-180 oт pycĸoтo пpeдпpиятиe Eнepгoмaш. Toвa cъбитиe мoжe дa cлoжи ĸpaй нa зaвиcимocттa нa CAЩ oт pycĸитe paĸeтни двигaтeли. Toвa ce oтнacя нe caмo зa двигaтeлитe, пoнeжe пopъчĸитe зa дocтaвĸaтa нa acтpoнaвти дo MKC вeчe cи пoдeлят ЅрасеХ и Воеіng.

край край ама пак купува

тва е щот е "велика" мноу велика...хихи

МДАМ "ВЕЛИКАТА АМЕРИКА" ЕДИН КЛОЗЕТ НЕ МОЖЕ ДА ПРОЕКТИРА И В ПОСЛЕДСТВИЕ ДА РЕМОНТИРА НА АМЕРИКАНСКИЯТ МОДУЛ НА МКС . А ТИ СИ СЕДНАЛ ДА ДРАЩИШ ТУК И ДА НИ ОБЯСНЯВАШ КОЛКО СА ВЕЛИКИ МАРИХУАНЦИТЕ . ТЕ ПЪРВО ДА СИ ИЗЧИСТЯТ ЛАЙНАТА ОТ МОДУЛА НА МКС ПЪК ПОСЛЕ ДРУГОТО С ДВИГАТЕЛИТЕ .

Ракетният двигател "РД-180 е интелектуална собственост на Прат енд Уитни. Които имат цялата документация по производството на "РД-180". Като не щат руснаците - украинците ще го произвеждат.

сичко в украйна отдавна е продадено и изнесено в китай .

ДЪ ТЪ ПОПИТЪМ НЕЩУ . Я МИ КАЖИ ЗАЩО ИНЖЕНЕРИТЕ И РАБОТНИЦИТЕ ОТ ОКБ АНТОНОВ ИЗБЯГАХА В РУСИЯ А НЕ В ПРЕХВАЛЕНАТА МАРИХУАНИЯ ?

пак съм си паднал на главата,и лекарите на 4км ми налундзиха усмирителката че много съм се освинил с лоботомията ми

Айде пак натиснаха червения бутон на умствено изостаналите руски тролове начело със Стенли Кубрик от Холивуд на 4-ти километър с тая "статия".

такъв ценен кадър си и да те изпуснат на главата си

Руснаците направили двигателя. Американците го лицензирали. Руснаците не могат да си използват двигателя! Не знам от какво е това въодушевение. Американците цакат всички по един и същи начин. Нас също! Това не е за радост. Достойно е за съжаление, на прецаканите. Американофилите може и да га разберат някой ден!

теб виж са те цакали още като си се родил ...то изтърването по глава нее майтап рабюота...за цял живот е

правилното заглавие е "Роскосмос може би ЩЕ има двигател..."

бута ракетите бе,фон барун умре отдавна и сър кубрик също гушна букета дето направи филма в мохаве

С Мерлин, с RS-25, c RS-68. Кой е тоя филм в Мохаве, че никой не го знае, освен няколко по тъпи путлераста, ама не били го гледали, а само чули.

изквича като предколедно прасе

На Стенли Кубрик от Холивуд на 4-ти километър вече и Мохаве му се привижда, мале мила. Докторите безпомощни, санитарите строги - не му е лесен животецът на милия Стенли.

Влизаш в страницата на роскосмос: " Главная → Публикации → Новости" и четеш на 10.12.2018 какво отново са продали на американски клиенти ................ та тогава ще си направиш извода правилно или не е заглавието!

някой зад океана ще си купува руското

Ти стискай палци още дълго да купуват, че ако спрат пияниците ще фалират скоропостижно.

от 1917 ги чакаме тия да фалират бе,а те взеха че дигнаха хамерите да видят космоса че от холивуд не можаха

Чакаш ли? От 1917 г ли? Че те фалираха няколко пъти. И СССР се разпадна, ама явно си проспал много време.

братчеда Дада пак нещо го е фанало разтройството на перона

А питаха ли Украйна дали ще им даде части за тях?

отдавна живее на руски подаяния... тъй че няма какво да я питат-)

Точно на руски подаяния живее... за това се провокират едни други през ден. Ти що си прост?

и връзката с текста на статията. Роскосмос ИМА двигател, а всъщност тепърва щели да обсъждат концепцията за двигател дали да е с течно гориво или не.... Евала, Гогов, машшала, майсторе на късата фантасмагория!!!

И разбирасе, новината отново е в бъдеще време... Какво да се прави, пияници и космос.

"Росскосмос" могат ли да правят свирки? Ако искат да ползват РД-180 ще трябва да духат на хамерите (краварите, пиндосите). Защото разработката и патента на РД-180 е притежание на General Dynamics, а се произвежда съвместно от «Pratt & Whitney» и НПО «Энергомаш», от общата им фирма СП «РД-Амрос» (англ. RD AMROSS) Така че, ако "Росскосмос" поиска да закупи РД-180 за своите ракети ще трябва да се "наведе" на САЩ. Така стоят нещата другари-товарищи.

Бе не стоят точно така. Патентните права са за определен период от време. В случая има договор за 100 двигателя до 2020г. След изтичане на този договор не се знае дали патента не отпада. Целта е била навремето конкурентите да не го ползват, докато има договор. След като УЛА спре да ползва двигателя, руснаците ВЕРОЯТНО ще могат да си го ползват. Друг е въпроса, че по-удачен се явява варианта директно да си ползват четирикамерния РД-170, а най-добре е да ползват еднокамерния РД-191, където имат най-добро отношение на мощност собствено тегло на двигателя. RD-180 e най-лошият вариант при това положение, защото има паразитна маса повече от другите варианти, като при варианта с 2 броя RD-191 вместо РД-180 разликата вече е над тон. А и дори да има патент, руснаците многократно са доказвали, че договирите за тях са само листчета хартия, която глупаците (другите) спазват

Обикновено патентните права в САЩ важат за 17 години, за които се заплаща такса от собственика. Могат да се удължават с още 8 години при определени условия. След този срок, изделието става собственост на всички и всеки може да го произвежда и ползва за комерсиални цели. Целта на патента е, да позволи на собственика му, да си възвърне вложените средства.

Русия е велика и може всичко. Целта на тази оепрация е краварите да паднат на колене и да се молят на нашите велики славянски господари за ракети. Без руски ракети краварите никога не биха достигнали Космоса. Русия и Евроазийската Славянска Империя над всичко

Сложих ти три плюса боецо, прав си!!! В Русия всичко е най-голямото, най-бързото и най-прогресиращото. Бойците са най-православни, часовниците са най-бързи, микроелектрониката им е най-голямата, а Путин е най-високия. Убеден съм, че с братската помощ на Русия и Беларус ще победим гадните кравари и световната революция ще възтържествува.

Спешно се наложи с мокри кърпи!!! Такива глупости, каквито си написал няма никъде по света!!! Добре, че амариканците купуват руски двигатели, сглобени от украинскичасти, че да имат някакви приходи рашките!!! Пък иначе американците си имат двигатели, но никой няма да бяга от стока с тиска стойност, най-малкото за да бъде конкурентно способен на свободният пазар!!!

Кико, ти идиот ли си или ти се отдава да си такъв.Ясно е написано, че Китай се интересува от технологията, както и, че се чака разрешение от руска страна с цел да не се наруши държавния интерес и в частност-този на предприятието.Но, като всички либерали и ти четеш, и тълкуваш текстовете като дявола-евангелието.Да видим дали амрликанците, след 10 годишни напъни и с технология в ръцете си ще успеят да изработят двигател със затворен режим като РД-180.

Американците имат двигател със затворен цикъл от 70-те години на 20-ти век г., тъпчо. Казва се RS-25 или SSME. С него са извършени поне 135 полета в космоса.

Имат и холивуд

По добре холивуд, от колкото нескопосане мултики!!!

nnn не читател, nnn само писател

Господин неграмотен, Топлина може да се "отдава". "Удава" е глаголът, който сигурно искахте да използвате, ама не го знаете. Хайде отидете първо научете думите и как се пишат, а пък след това обяснявайте кой бил тъп. :)

Единственото, което стана ясно, е, че Русия моли и чака Китай да ѝ даде лиценз за някаква технология, иначе не може сама да се оправи.

"за да получим позволение от руското правителство за сътрудничество с Китай"

Ами не, не е обратното. Търсят Китай, за да ползват от него технология, за да разработват съвместно двигатели. И искат разрешение от правителството, за да разработват съвместно с Китай. "Пресслужбата на НПО "Енергомаш" посочи още, че лицензионната документация на Китай за разработването на супертежки ракетни двигатели се очаква в началото на 2019 година."

Мъка мъка соростутска. Русия нищо не чака от китай. Китай иска да купи документацията за производство на руските ракети, щото сами нищо не могат да измислят жълтурите, а да си откраднат екземпляр или не са могли, или и това не им е помогнало.