Коментари - САЩ не се отказват от 60-годишния хеликоптер CH-47 Chinook | IT.dir.bg
назад

САЩ не се отказват от 60-годишния хеликоптер CH-47 Chinook

Производството му все още продължава в заводите на Boeing

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - САЩ не се отказват от 60-годишния хеликоптер CH-47 Chinook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е кат нямат нови как да се откажат от старите?!

Плюс това в технологично отношение са такъв даунгрейд, че за тях вече представлява усилие да произведат нещо, което вече са произвеждали години назад. Ефките например, ракетата да Луната и прочие. Цяло чудо е, че могат да произвеждат все още това корито! Те даже парите си не печатат!? Печа ти ги частната банка ФЕД.

Щерев,колко ти е празна празната глава не мога да разбера?

Ф 16 , май са на 50 години.

Толкова празна, че дрънка .

не се отказват ама нормите на шум кой ще ги спазва? този двуроторен боклук се чува от десетки километри, а като мине над теб мсе е дно е земетресение

Ако статията беше за руски хеликоптери, направени по 60-годишни технологии, щеше да има поне сто коментара с подигравки.

Двигателите са отзад. Интересно , с кардан ли се предава движението от двигателите към предното витло?

Технологиите не са 60 годишни. Конструкцията е на 60 години и явно се е доказала като удачна. Авиониката и въоръженията са съвременни, има бордови компютри, модерни радари, навигация и какво ли още не, че вече се правят експерименти за автономни версии без екипаж. При руските оръжия също има прогрес в това отношение, но разбира се там е по-бавен и отразява нивото на технологичен напредък на Русия.

Не, от единият двигател чрез ремък, а от другият - чрез WiFi

Ами подигравай се какво те спира ! Аз ще ти помогна Тва е като бидоня на Мъск Русия има по хубав ама е в Сибир чака да напреднар украинците и ще ги пометът Руснака Сикорски е измислил хеликоптерите . Да ама руснаците имат. филм дето някаква част е снимана в космоса лесно е Билетчето в соца беше 6 стотини Краварите какво рабират от авиаця

Точно за този мисля че бях чел някъде че е една от най сложните машини или с най много части

Добре е, че можеш да четеш, че като ти гледам правописа....!

Абе ей, Просснацитата нямат хеликоптери, имат вертолети.

Как ве това е високотехнологична машина...

Като не могат да произведат нови, летят с каквото са произвели преди 60 години!

Игор Сикорски е украинец,дорогая матрьошка!Роден е на 25 май 1889 година в Киев, Руска Империя, днешна Украйна.

Горките кравари,като нямат топор и лосион боярышник никога няма да измислят нещо безаналоговое и самое лучшее во всем мире!

в тези въртолети на 60 години е само фюзелажа

Стар ама хубав.А някои още сто години да дялат с топора не могат да направят такъв...

Стар ама хубав.А някои още сто години да дялат с топора не могат да направят такъв...

Така е и със СН53,но си приличат само по външен изглед с базовите модели.А иначе са съвсем нови като възможности.Теоретично и нашият МИГ29 би могъл да се превърне в нещо съвсем ново ,но това е неприлично скъпо начинание!

Изискванията към техниката която не влиза пряко в бойни действия не са се променили особено тези 50-60 г. за които Чинук се експлоатира. Все пак функцията на транспортния въртолет е просто да пренася адекватно количество товар с адекватна скорост. Няма какво особено от модерните технологии да добавиш на един такъв въртолет за да подобриш основните му параметри. Него не му трябва сложен модерен радар, не му трябва пускови системи за умни оръжия, не му трябват стелт технологии ... него просто му трябва да лети! Не случайно в следващото подобрение главния елемент е новия двигател, именно за да лети по-добре. Гръбнака на руската транспортна въртолетна авиация MilMi17/Мi8M също е на около 50 години и няма изгледи скоро да бъде заменен.

С ресурса на двигателите си от 350 часа "МиГ 29" просто за нищо не става...

не може! техниката която фактически влиза в бой остарява, като концепция и възможности много по-бързо от техниката, която има чисто спомагателни функции. какво се иска от един транспортен въртолет? да лети добре, да носи много товар (обем и маса) ... ъъъ горе долу се изчерпаха изискванията към него. Какво значи това - нов двигател и си готов. Вече лети по-добре и носи повече! Много вода изтече от времената когато Миг29 беше върха на сладоледа, поколения самолети. Единственият начин да модернизираш Миг29, за да стане съпоставим с Ф35-22 или Су35-57 е като го продадеш за скрап и си купиш някой от въпросните Ф22-35 или Су35-57.

ХАХАХХАА , НАЙ-УСПЕШНАТА, ХАХАХХАХАХАХАХАХАХ!! Просто толкова могат! И като се счупят се налага да търсят руските въртолети Ми!!!

Дорогой идиот, защо ми цъкаш минус,лъжа ли е че таралясникът МИГ 29 има ресурс на двигателите 350 часа? Правда что русские идиоты самые большие во всем мире!

А на Ф16 или Ф15 колко ли е ?? 350 часа знаеш ли колко много са за един боен самолет?? Бе то големи специалисти сме имали у България!!!

Само да припомня че Буран го качиха и свалиха без космонафти , изцяло дистанционно!

В московском аэропорту Внуково потерпел крушение вертолет Ми-8 специального летного отряда "Россия" — это подразделение авиации страны-агрессора перевозит первых лиц, в том числе и Владимира Путина

бе каква украйна те гони през 188 коя си там година ?? Украйна е създадена по времето на СССР!

"хубав" вече го писа в друг коментар ... точно "хубостта" никога не ми е било фактор когато съм си избирал снаряжение. до колкото съм чел доклади от военни тестове на нова техника никога не съм срещал някой да оценява военна техника по параметър "хубост". Има си Мис свят, Мис вселена ... там си говорим за хубост, когато стане въпрос за оръжие обикновенно ако някой просто каже само "хубаво", означава че тази машина е толкова смотана, че освен да изглежда готино няма с какво друго да я похвалиш. Само като "хубав" ли определяш Чинук?

350 часа би трябвало да е нормалното натоварване на един самолет за около половин година. Не се бъркай с нашата авиация, ние пари нямаме и с един двигател изкарваме по 4-5 години, но това е просто защото нашите пилоти почти не летят. За 2021 г средния нальот на нашите пилоти бил 30-35 часа годишно. Ако го кажеш на някой американски негов колега 30 часа, той ще те пита "Това сигурно е за месец! Нали така?". Средностатистически американски пилот има 350 часа полет годишно.

Въх!

Има един огромен вал, който предава движението между двата винта. Което е голям проблем чисто конструктивно.

А смотаният ви калашник от колко години е? Че и е копиран.

На ф-16 блок70 ,които поръчахме ние са 8 000 часа, поне на книга .

е то и ракетите на САЩ са немски, ама не го повдигаме тоя въпрос!

Тук някой бърка нещо видовете ресурс. По твоята теория колата ми е с ресурс 10 000 километра. Да на всеки 10 000 километра се налага да я вкарвам в сервиз и да и сменявам маслото. Същото е и самолетен двигател - има разни неща дето се подменят на 350 часа, други дето се подменят на 1050 часа и т.н. На прехвалената Еф-ка двигателя след 8 000 часа просто трябва да се свали и разглоби за срап. А на МиГ 29 на 350 часа обслужваш двигателя и пак продължава да си лети със същия двигател. Е както двигателя на Еф-ката си има обслужване на разни интервали, така и двигателя на МиГ-а трябва да замине на срап след определена експлоатация. Така, че правете разлика между реклама и действителност.