Швейцарската "Пираня" може да влезе в Българската армия
Бронираната бойна машина "Пираня 5" може да освежи поостарелия инвентар на сухопътните ни войски
Обратно в новинатаКоментари - Швейцарската "Пираня" може да влезе в Българската армия | IT.dir.bg
Коментари
Айде, самолет не можем, ама БТР като тоя спокойно можем да си направим. И сигурно ще е и по-добър, а със сигурност ще е по-евтин.
Да си купиме Москвич 403 или ГАЗ-М-20 „Победа“. Слагаме отгоре една купола от Т34, ще издържи. И 4 картечници "Владимиров" от страничните прозорци + едно РПГ на мястото до шофьора. Че ги изтепаме бре, ей!
Нещо са се изхвърлили с рекламата ,на изстрел от РПГ или друг вид базука не може да издържи танкова броня а камо ли тенекията на това бе-те-ерче ,за незнаещите броните на бронетранспортьорите са предвидени за защита от стрелково оръжие на екипажа ,тежките картечници от 14.5 мм нагоре я пробиват .
За патравата Патрия писахте и цена - към 3 милиона евро. Цена за танк. А това недоразумение колко чини? За 2 танка?
Няма смисъл от нови скъпи машини, кого ще нападаме ? Да си поправим старите съветски БТР-чета...
Аз да попитам ние лоши БТР ли произвеждаме. Ако някой иска да вземе да се бръкне с 10% от тия суми за малко лицензи за обновления и да продължим да си работим в български завод с български работници
Правехме МТЛБ която не беше лоша бронирана машина ,но тези заводи вече ги няма ,както и машиностроенето като цяло ,иначе не е проблем да се прави такава машина ,като се внесат подходящи трансмисии и двигатели .
Оооо, умния... сред амебите. Танкове натовски стил - Abrams.$5,5-6,2 милиона, Leopard 2A6 - $6-6,8 милиона, Merkava Mark4 - $6 милиона, Challenger 2 - $8,6 милиона. Руски - Армата - $4-4,5, в серия около $3,7 милиона. А ако погледна цената на това чудо за Румъния - 1 милиард за 227 бройки, излиза по 4.4 милиона на парче. Ми то колкото Арматата бре! За бъгав транспортьор! Апропо, какво е ЗаСка?
БМП-1 от Соф тан бриг бяха натоварени по тъмни доби на Сараф еърпорт на Русланите по 3 на полет и изтъргувани в Близкия Изток. -1999г. БМП1 много лесно се модифицира в 2 и 3 с 30мм автомат. С ниския си силует и мощно въоръжение е страшно оръжие в класа си доказало се в сирийските боеве. БМП-1 бяха замемени от Хан Крум -МТЛБ- дълга база произвеждани в БЕТА- БГ. Вариант БМП с 30 мм автомат + ПТУРС Фагот и 7,62 ка-ца - една добра машина. Самоходната Гвоздика беше на същата база с унгарско 122 мм оръдие. Защо пак се отива на вариант да се пълнят чужди гуши Пеликан , а се унищожава родното производство . Хан Крум закопан в окоп , показващ се отгоре само на 30 см ,с Фагота се разправя безапелационно с всякави пирани -мирани, сови-тюлени и леопарди дори, че чак А2М3. Питайте аркадашларите как побягна наназадзе тяхната мото/танкова бригада неотдавна оставяйки горящи 10 Леопарда А2М3. Пленен танков екипаж беше жив изгорен от извергите за спашване и повече гола танкова атака ала Ротмистров немА. Ударени от изкарани от склад ръждясали пенсионирани Фаготи. Даже инженерите от КраусМафай се чешат по главите, крият се и мънкат, че вече лео-М5 нямало да бъде пробиван от стареца Фагот. И нищо не казват за наследника Конкурс.
за военни действия при съвременните противотанкови системи такива тенекиени кашони нямат. 100% уязвимост, чиста учебна цел! стават единствено за използване срещу гражданското население!
100% са пригодени за жълти плочки и издържат на обстрел от яйца 55 мм. и снаряди тип ,,кисело мляко"
В България е напълно възможно да се произвеждат серийно такива машини на 2-3 по-ниска цена, с идентично качество. Но шепа хора трябва да оберат комисиона, за да стане техният личен приход наш общ разход.
Ник." Приложение" е 100% прав. Тарамбуката Пиряна с отвесния страничен борд става за добра учебна мишена. БМП 1- 2 е проектирана да издържа удар от 20 мм оръдие на 200- 250 метра. Старите БТР 60 ПБ и БРДМ по шосе достигаха скорост 100/ 110 км/ час. Само куполата трябваше да се подмени с по-мощно оръжие и на БТР - подмяна на 2-та бензинови двигателя с 1 мощен дизелов мотор. 7.62 мм к-ца от БТР-60 ПБ на разстояние 100 м под прав ъгъл с бронебоен дупчеше бронята на друг БТР, да не говорим за 14,5 к-ца. / От личен опит / А при грешки, когато предният люк е отворен и 7-62 картечница гръмне отзад от 1 метър / нещо което се е случвало/, дупките в люка са около 15 х 20 мм, направо изкъртени парчета.
щото не произвеждахме в пъти по евтина и по качествена машина..бахти продажниците унищожили всичко читаво.
Да кажем, че ако на БТР-а му смениш двата двигателя от молотовка - бяха пълна трагедия, а как се превключваха скорости да не говорим - сигурно помниш, че всеки от двата двигателя имаше своя скоростна кутия - би могъл да заприлича на нещо работещо. Но пази боже да се наложи да плуват, 10% я преплуват каквото има за преплуване я не, подготовката за влизане във вода отнема сума време и т.н. Но съм съгласен с тия писали по-рано, че е напълно поситижима изработката на нещо достатъчно добро в БГ за същите пари. Двигателите така или иначе всички производители на такива работи сигурно ги купуват, останалото е железария и свестни инженери, каквито все още има живи и в БГ. Де да имаше и фирма - не "фирма" като тия с разни ченгьоршери за директори/"собственици" и т.н. - която да поеме такава поръчка. Наличните "фирми" ще осерат всичко.
Добре де, защо не вложат тези пари в български бронетранспортьор, това са огромни средства, които биха останали у нас, и биха развили страната ни.
МТЛБ (многоцелевой тягач лёгкий бронированный) както личи от името му е с основно предназначение влекач (тегач). Не е проектиран за бойна машина като БТР-а и БМП-то. Има и бойни машини на тази база, у нас се правеше БМП-23, но то не е същото като руското БМП. И наистина тези производства отдавна ги няма. А и самите машини са морално остарели. Да се започне от нулата, кой да го проектира, кой да създаде оборудването? И на мен ми се ще да го възобновим, но не е толкова просто.
За разбирачите, дето казват, че сме произвеждали бронирани машини. Да така е, но с една особеност - ние (България) не произвеждахме бронята. Листовете се внасяха от СССР.
Хайде бе... Имахме си и стоманодобивна промишленост, и развойна дейност и производствени мощности. Сега какво е останало от това? - Нищо.
За нови бронирани транспортьори за сухопътните войски ще отидат във Русия по някакви супер неизгодни за България договори за подръжка на стара съветска техника!
Да, реалността на отворените пазари ги прати в отвъдното. Под командването на държавата конкуретноспособна индустрия никой не е развил досега.
Бронетранспортьора не е лош германците също имат два производителя които са сред световните лидери и останалите сверяват часовниците си по тях KMW-Krauss-Maffei Wegmann и RheinmetallAG та със тия световни скандали със дизеловите агрегати незнам кво ще е бъдещето на военната техника в ЕУ новите изисквания сигурно ще засегнат и военнопромишления т отрасъл.
ЗАЩО АРМИЯТА НИ НЕ РАЗРАБОТВА ПРОЕКТИРА АЛТЕРНАТИВНИ МОБИЛНИ ИЗТОЧНИЦИ НА ЕНЕРГИЯ ТОВА БИ СПЕСТИЛО МНОГО ПАРИ НА ДЪРЖАВАТА И ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ СЪЩО ТАКА БИ ОСИГУТРИЛО ЕНЕРГИЙНА НЕЗАВИСИМОСТ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПРЕДИМСТВО МО-БА ИМАТ БАЗАТА УЧЕНИТЕ
Сега пак можем да купим, от САЩ, Германия, Китай или Русия., за листовете ,става въпрос