Коментари - Xiaomi започна да сглобява първата си кола | IT.dir.bg
назад

Xiaomi започна да сглобява първата си кола

Електромобилът Xpeng P7 има пробег до 700 км и любопитен дизайн

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Xiaomi започна да сглобява първата си кола | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А какво ще се случва със стотиците милиони Литиевите батерии които вече са мъртви ? Доказано много отровни и замърсяващи са ...и скоро ще са милиарди ненужни стари големи литиеви батерии...какво ще ги правим.?

Всичко се рециклира бре, идиот !!!

Ебах този втори двигател за $16000

Отвори която и да е реклама на автомобил, указваща цената на базовия и модел. Направи си конфигурация с необходими ситеми, които според произвозителя/търговеца са екстри. Достатъчно е да смениш смешния двигател на базовия модел, да включиш 4х4 задвижване и автоматична скоростна кутия и цената ти "рипа" с 50%. Например от 32000 на 48 000 лв. И това без екстрите от най-високия пакет, като кожен салон, подвижен покрив и т.н. изгъзици.

Шаоми е само частичен инвеститор е тази компания... Алина имат повече... Та малко подвеждаща новона

Не се продават, все още, електромобили. НО от 5 години масово се продават миниатюрни китайски бръмчалки-генераторчета на бензин от 12 до 48 волта.....в случай че батерията на електромобили се изтощи там, където не трябна. А.ха.ха.

Ония и влак на магнити имат ит 20 години а ние в европа още топлата вода откриваме и лайновзките бръмчат нагоре надоло :D поне магистралите отметнахме.

От коментарите по-долу е видно, че никой не е ходил последните 5 години в Китай. Та така, в Китай в момента има повече електромобили отколкото в целия останал свят взети заедно. Това не са предположения, а цифри. В големите градове всички служебни коли, памошните баничарки и всякакви сервизни коли, който навъртат на годишна база голям километраж са на ток от поне 4 години. Европа е толкова изостанала в това отношение, че чак ме е срам. Но за това си има причина - тукашните монополисти никога няма да разрешат евтин елетромобил. Как иначе BMW ще си продава онова недоразумение за 45 бона. Същата кола в Китай с по-голям порбег стръва 15до 20 бона. Така, че ще плащаме на германци и французи до прималяване. Ама нямала да издържи на удар от 40 тонен камион. Ами няма, ама в града няма да видиш много 40 тонни камиона, а и с повече от 60 не можеш да караш така или иначе. Не били безопасни....ами те не те карат да си ги купиш с пистолет опран в челото. Аз не искам да карам бесопасна по немските стандарти кола в града. Искам евтина и малка кола. Трябват ми само климатик и батерия която да издържа мин два дена....толкоз.

Кристиан Николов likes this comment

Живял съм в Китай, говориш глупости.

Поредния пирон в ковчега на северномонголския кенеф-бензиностанция! Как сте, "братушки"! БУХАХАХАХАХАХА

Зле си!

В Русия, по-точно в Сибиль, отдавна е разработен и масово тестван прототип....напълно автономен от нефтогорива - лада работеща на дърва и пара. Отзаде задължително се дърпа ремарке с дървен материал за горене.

Браво! Конкуренцията ражда напредъка! Успех!!!!

Бъдещето е на електромобилите. Доста станаха вече големите държави, които обявиха 2030 г. като краен срок за производство и продажба на класическите бензинови и дизелови автомобили. Колкото и да се опъват петролните магнати, тази революционна смяна на системата за транспорт, в световен план, вече има десет годишна предистория. И не само поради затоплянето на климата. По-важните аргументи са опростяването на енергийната двигателна система на автомобила. Изключителната мощ на новите електромотори, както и постигането на максимален и постоянен въртящ момент за 0 време са основните големи предимства на новата система. Няма нужда от въртящи сложни механизми, нито от турбосистеми, от скоростни кутии и пр. и пр. Непрекъснатото подобряване на технологиите и на качеството на материалите ще намали драстично цената на енергийния батериен блок и едновременно ще увеличи пробега. Големите експерти в тази област дават не повече от 5 години за изравняване на цените между двата вида автомобила /електро и бензинови/ и тогава ще настъпи бумът на производството и експлоатацията на електромобилите. До това време в България трябва да бъде изградена инфраструктурата за зареждане и за поддържане на новите модели електромобили. Да бъдем готови за новото предизвикателство.

Производството на батерии за електромобили е НАЙ-ЗАМЪРСЯВАЩА ТЕХНОЛОГИЯ НА СВЕТА. Лития е чиста отрова за природата. Производството на литий, манган и кадмий е изключително енергоемко и замърсяващо. Електроавтомобилите имат нужда от ток. Произведен основно от ВЪГЛИЩА или ЯДРЕНО гориво с хиляди години консервиране след използване. Най-екологични са колите с втечнен природен газ. Тесла електромобили ще задмине по Въглероден отпечатък бензинов автомобил след 127500 км и минимум 8 години. Тогава и батерията трябва да се сменя....

Изключително тъпо и некомпетентно мнение. Да добива на редки метали е съпроводен със замърсяване и много химия. Работата е че за 10г процеса се е подобрил и отпадъците са намалели около 25 пъти а в нефтопреработвателната индустрия процеса на добива се промени едва в последните 10-15г и то с не повече от 2-2,5 пъти. Освен това при редките метали страничните елементи на процеса (не всички) се утилизират и ползват за други субпродукти. А при нефтодобива имаме само замърсяване. КОлкото до въглеродния отпечатък - всеки елемент от електромобила може да се утилизира и рециклира, включително батерията. А при фосилните горива - каквото е ползвано вече е в атмосферата - събирането става в следващите 200-1000г и то не възобновяемо. При електромобила въглеродните емисии са само при производството му. При ДВГ - при производството и през целия им живот. При електромобилите 60% от въглеродния отпечатък е защото се ползва ел енергия от централи на газ и въглища. Така че информирай се преди да пишеш. Ама не от списанието продкрепяно от OПЕК, Нфтохим и Газпром примерно :-)

Нещо май забрави, че има доста инвестиции в производството на ел. енергия от възобновяеми източници. Вятър, слънце, вода. Вярно. Не и в БГ за сега, но след 30-40 години и това ще стане. А до тогава никой няма да копае въглища вече.

много си прост. Само в София има 1000000 автомобила. А сега включи в меражата само 30% 300 000 колко е консумацията и какво е сечението на кабела за да няма фойерверки ???? Кой ще плати нова електропреносна мрежа в цялата страна, да не говорим, че ще ни трябват още два АЕЦ Пред блока ви има ли място за изграждане на зарядни стацции за поне 50% от паркираните автомобили - не нали ,другите къде на покрива ли.

Еми то това е проблем на тия дето живеят в блока....не на електромобилите. И да те светна не навсякъде по света живеят в 15 етажни пателки и НЕ няма да се съобразят, че тук видиш ли нямало къде да си зареждаш електромолила щото живееш в панелка... Относно тока, еми като си правиш къща си плащаш и за вида свързване, ако си платил за кВт трифазен, ще си сложиш бързо зарядно от среден клас и така.....а тия с блоковете, емиии ще има мятания на кабели през терасите в началото, предполагам....после ще се реши някак....

Имам прахосмукачка и въздухопречиствател на Xiaomi, топ изпълнение са като вид и усещане. Дано и колата да е такава . :)

дали ще можем да си го поръчаме от banggood?

Ще можеш от Alibaba. Те я съфинансират. :)

Те това ме дразни много. Нещо в Алибаба за 10 цента, тук е поне 10 лева.

Кога се очаква да излязат на пазара? Искам да капарирам една. Наистина много красив дизайн. Малко докарва на Тесла и Ягуар, но Шаоми са добри в качеството.

За сега най-напред са Nio. Може да направят завод в България - както Фолксваген :)...Да пуснем ББ при Ши.

Защо да не направят завод и в България? Като се стегнем и организираме добри електро-машинни професионални училища за СРЕДНИ ТЕХНИЦИ, това ще бъде основна предпоставка за да избере всяка световна компания България.

Защото завършилите учулища за СРЕДНИ ТЕХНИЦИ не правят разлика между прав и променлив ток. На + свърват фаза, на - нула, защото не са завъртяли е една гайка през тези 4 години, защото нито веднъж не са си изцапали ръцете с масло.

........и защото всички "СРЕДНИ ТЕХНИЦИ" очакват да са на управленски позиции -"МЕРИНДЖЕЙ" Кой и с каква база ще обучи тези специалисти - пари на никой не му се дават за оня що духа.

Колата е много красива. Като знам качеството на телефоните на Xiaomi, се надявам и на колата качеството да е на ниво. Не знам, защо са тези високотемпературни тестове, основен проблем на електроколите е студеното време. Но щом ще ги правят, вероятно е необходимо, няма аз да им давам съвети. Нищо не е написано за възможностите на батерията и все пак не мислят ли и за по-бюджетен автомобил. Реално 200+ к.с. не са необходими никому (освен на онези с мъничките атрибути).

На ниски температури, единствено пада капацитета на батерията, а на високи се получават запалвания и е опасно, за това се тества на високи температури.

Зависи от типът батерия. Има няколко подтипа литиево-йонни катерии. Тези на Тесла са с кобалт, а китайците най-често използват LiFePO4 въпреки, че тук не пиша каква точно е батерията. Та LiFePO4 не се самозапалва.

Конски сили ти трябват за сигурно изпреварване, а не за големи скорости. Или мислиш да ръмжиш с електродвигател? Ха ха ха....

Аз със 165 к.с. астра никога не съм имал проблем с изпреварването.

Тия със 300 коня определено изпревартват по несигурно от тия със 100 ...

Колко продадоха от Dongfeng, FAW and Chang'an, Geely, Beijing Automotive Group, Brilliance Automotive, Guangzhou Automobile Group, Great Wall, BYD, Chery and Jianghuai ?

Достатъчо.

На всеки Сульо му е достатъчно толкова колкото е постигнал.

Достатъчно..за да са на загуба.

Малката подробност тук е, че става дума за Xiaomi, а те продават и то доста добре - добро качество на добра цена... Предстои да видим...

едно е телефон....и то с години да се пиратираха в Европа по знайни и незнайни канали....щото не си плащаха роялти таксата за патентите....само от 2-3 години имат няколко модела дето могат да продават в Европа....и пробутват още 100. НО ДРУГО Е кола, абсурд да получи лиценз за Евпропа....

теслката с кво е по добра от това?!? едно нещо кажи ама няма

Теслите могат да се видят по улиците, а могат и да се купят

дай да видим снимка на товйта

ако си купувал Volvo си купувал от Geely BYD държат 90% от пазара на ел. превозни средства в Китай и имат голям износ на автобуси