Коментари - Xiaomi започна да сглобява първата си кола | IT.dir.bg
назад

Xiaomi започна да сглобява първата си кола

Електромобилът Xpeng P7 има пробег до 700 км и любопитен дизайн

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Xiaomi започна да сглобява първата си кола | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колко продадоха от Dongfeng, FAW and Chang'an, Geely, Beijing Automotive Group, Brilliance Automotive, Guangzhou Automobile Group, Great Wall, BYD, Chery and Jianghuai ?

Колата е много красива. Като знам качеството на телефоните на Xiaomi, се надявам и на колата качеството да е на ниво. Не знам, защо са тези високотемпературни тестове, основен проблем на електроколите е студеното време. Но щом ще ги правят, вероятно е необходимо, няма аз да им давам съвети. Нищо не е написано за възможностите на батерията и все пак не мислят ли и за по-бюджетен автомобил. Реално 200+ к.с. не са необходими никому (освен на онези с мъничките атрибути).

Достатъчо.

На ниски температури, единствено пада капацитета на батерията, а на високи се получават запалвания и е опасно, за това се тества на високи температури.

На всеки Сульо му е достатъчно толкова колкото е постигнал.

Конски сили ти трябват за сигурно изпреварване, а не за големи скорости. Или мислиш да ръмжиш с електродвигател? Ха ха ха....

Аз със 165 к.с. астра никога не съм имал проблем с изпреварването.

Тия със 300 коня определено изпревартват по несигурно от тия със 100 ...

Достатъчно..за да са на загуба.

Малката подробност тук е, че става дума за Xiaomi, а те продават и то доста добре - добро качество на добра цена... Предстои да видим...

теслката с кво е по добра от това?!? едно нещо кажи ама няма

Теслите могат да се видят по улиците, а могат и да се купят

За сега най-напред са Nio. Може да направят завод в България - както Фолксваген :)...Да пуснем ББ при Ши.

Кога се очаква да излязат на пазара? Искам да капарирам една. Наистина много красив дизайн. Малко докарва на Тесла и Ягуар, но Шаоми са добри в качеството.

Скоро и тези :D

дали ще можем да си го поръчаме от banggood?

Зависи от типът батерия. Има няколко подтипа литиево-йонни катерии. Тези на Тесла са с кобалт, а китайците най-често използват LiFePO4 въпреки, че тук не пиша каква точно е батерията. Та LiFePO4 не се самозапалва.

Ще можеш от Alibaba. Те я съфинансират. :)

Имам прахосмукачка и въздухопречиствател на Xiaomi, топ изпълнение са като вид и усещане. Дано и колата да е такава . :)

Защо да не направят завод и в България? Като се стегнем и организираме добри електро-машинни професионални училища за СРЕДНИ ТЕХНИЦИ, това ще бъде основна предпоставка за да избере всяка световна компания България.

Бъдещето е на електромобилите. Доста станаха вече големите държави, които обявиха 2030 г. като краен срок за производство и продажба на класическите бензинови и дизелови автомобили. Колкото и да се опъват петролните магнати, тази революционна смяна на системата за транспорт, в световен план, вече има десет годишна предистория. И не само поради затоплянето на климата. По-важните аргументи са опростяването на енергийната двигателна система на автомобила. Изключителната мощ на новите електромотори, както и постигането на максимален и постоянен въртящ момент за 0 време са основните големи предимства на новата система. Няма нужда от въртящи сложни механизми, нито от турбосистеми, от скоростни кутии и пр. и пр. Непрекъснатото подобряване на технологиите и на качеството на материалите ще намали драстично цената на енергийния батериен блок и едновременно ще увеличи пробега. Големите експерти в тази област дават не повече от 5 години за изравняване на цените между двата вида автомобила /електро и бензинови/ и тогава ще настъпи бумът на производството и експлоатацията на електромобилите. До това време в България трябва да бъде изградена инфраструктурата за зареждане и за поддържане на новите модели електромобили. Да бъдем готови за новото предизвикателство.

Защото завършилите учулища за СРЕДНИ ТЕХНИЦИ не правят разлика между прав и променлив ток. На + свърват фаза, на - нула, защото не са завъртяли е една гайка през тези 4 години, защото нито веднъж не са си изцапали ръцете с масло.

Браво! Конкуренцията ражда напредъка! Успех!!!!

дай да видим снимка на товйта

Поредния пирон в ковчега на северномонголския кенеф-бензиностанция! Как сте, "братушки"! БУХАХАХАХАХАХА

Зле си!

От коментарите по-долу е видно, че никой не е ходил последните 5 години в Китай. Та така, в Китай в момента има повече електромобили отколкото в целия останал свят взети заедно. Това не са предположения, а цифри. В големите градове всички служебни коли, памошните баничарки и всякакви сервизни коли, който навъртат на годишна база голям километраж са на ток от поне 4 години. Европа е толкова изостанала в това отношение, че чак ме е срам. Но за това си има причина - тукашните монополисти никога няма да разрешат евтин елетромобил. Как иначе BMW ще си продава онова недоразумение за 45 бона. Същата кола в Китай с по-голям порбег стръва 15до 20 бона. Така, че ще плащаме на германци и французи до прималяване. Ама нямала да издържи на удар от 40 тонен камион. Ами няма, ама в града няма да видиш много 40 тонни камиона, а и с повече от 60 не можеш да караш така или иначе. Не били безопасни....ами те не те карат да си ги купиш с пистолет опран в челото. Аз не искам да карам бесопасна по немските стандарти кола в града. Искам евтина и малка кола. Трябват ми само климатик и батерия която да издържа мин два дена....толкоз.

Те това ме дразни много. Нещо в Алибаба за 10 цента, тук е поне 10 лева.

Ония и влак на магнити имат ит 20 години а ние в европа още топлата вода откриваме и лайновзките бръмчат нагоре надоло :D поне магистралите отметнахме.

В Русия, по-точно в Сибиль, отдавна е разработен и масово тестван прототип....напълно автономен от нефтогорива - лада работеща на дърва и пара. Отзаде задължително се дърпа ремарке с дървен материал за горене.

Производството на батерии за електромобили е НАЙ-ЗАМЪРСЯВАЩА ТЕХНОЛОГИЯ НА СВЕТА. Лития е чиста отрова за природата. Производството на литий, манган и кадмий е изключително енергоемко и замърсяващо. Електроавтомобилите имат нужда от ток. Произведен основно от ВЪГЛИЩА или ЯДРЕНО гориво с хиляди години консервиране след използване. Най-екологични са колите с втечнен природен газ. Тесла електромобили ще задмине по Въглероден отпечатък бензинов автомобил след 127500 км и минимум 8 години. Тогава и батерията трябва да се сменя....

Явно и Вие разбирате много от електротехника щом наричате постоянният ток паравоенни.

Не се продават, все още, електромобили. НО от 5 години масово се продават миниатюрни китайски бръмчалки-генераторчета на бензин от 12 до 48 волта.....в случай че батерията на електромобили се изтощи там, където не трябна. А.ха.ха.

Изключително тъпо и некомпетентно мнение. Да добива на редки метали е съпроводен със замърсяване и много химия. Работата е че за 10г процеса се е подобрил и отпадъците са намалели около 25 пъти а в нефтопреработвателната индустрия процеса на добива се промени едва в последните 10-15г и то с не повече от 2-2,5 пъти. Освен това при редките метали страничните елементи на процеса (не всички) се утилизират и ползват за други субпродукти. А при нефтодобива имаме само замърсяване. КОлкото до въглеродния отпечатък - всеки елемент от електромобила може да се утилизира и рециклира, включително батерията. А при фосилните горива - каквото е ползвано вече е в атмосферата - събирането става в следващите 200-1000г и то не възобновяемо. При електромобила въглеродните емисии са само при производството му. При ДВГ - при производството и през целия им живот. При електромобилите 60% от въглеродния отпечатък е защото се ползва ел енергия от централи на газ и въглища. Така че информирай се преди да пишеш. Ама не от списанието продкрепяно от OПЕК, Нфтохим и Газпром примерно :-)

Шаоми е само частичен инвеститор е тази компания... Алина имат повече... Та малко подвеждаща новона

Ебах този втори двигател за $16000

Отвори която и да е реклама на автомобил, указваща цената на базовия и модел. Направи си конфигурация с необходими ситеми, които според произвозителя/търговеца са екстри. Достатъчно е да смениш смешния двигател на базовия модел, да включиш 4х4 задвижване и автоматична скоростна кутия и цената ти "рипа" с 50%. Например от 32000 на 48 000 лв. И това без екстрите от най-високия пакет, като кожен салон, подвижен покрив и т.н. изгъзици.

Кристиан Николов likes this comment

А какво ще се случва със стотиците милиони Литиевите батерии които вече са мъртви ? Доказано много отровни и замърсяващи са ...и скоро ще са милиарди ненужни стари големи литиеви батерии...какво ще ги правим.?

много си прост. Само в София има 1000000 автомобила. А сега включи в меражата само 30% 300 000 колко е консумацията и какво е сечението на кабела за да няма фойерверки ???? Кой ще плати нова електропреносна мрежа в цялата страна, да не говорим, че ще ни трябват още два АЕЦ Пред блока ви има ли място за изграждане на зарядни стацции за поне 50% от паркираните автомобили - не нали ,другите къде на покрива ли.

........и защото всички "СРЕДНИ ТЕХНИЦИ" очакват да са на управленски позиции -"МЕРИНДЖЕЙ" Кой и с каква база ще обучи тези специалисти - пари на никой не му се дават за оня що духа.

ако си купувал Volvo си купувал от Geely BYD държат 90% от пазара на ел. превозни средства в Китай и имат голям износ на автобуси

Нещо май забрави, че има доста инвестиции в производството на ел. енергия от възобновяеми източници. Вятър, слънце, вода. Вярно. Не и в БГ за сега, но след 30-40 години и това ще стане. А до тогава никой няма да копае въглища вече.

Еми то това е проблем на тия дето живеят в блока....не на електромобилите. И да те светна не навсякъде по света живеят в 15 етажни пателки и НЕ няма да се съобразят, че тук видиш ли нямало къде да си зареждаш електромолила щото живееш в панелка... Относно тока, еми като си правиш къща си плащаш и за вида свързване, ако си платил за кВт трифазен, ще си сложиш бързо зарядно от среден клас и така.....а тия с блоковете, емиии ще има мятания на кабели през терасите в началото, предполагам....после ще се реши някак....

едно е телефон....и то с години да се пиратираха в Европа по знайни и незнайни канали....щото не си плащаха роялти таксата за патентите....само от 2-3 години имат няколко модела дето могат да продават в Европа....и пробутват още 100. НО ДРУГО Е кола, абсурд да получи лиценз за Евпропа....

Живял съм в Китай, говориш глупости.

Всичко се рециклира бре, идиот !!!