Изминаха по-малко от три месеца, откакто Apple пусна своите премиум очила за добавена и виртуална реалност - Vision Pro. Днес продажбите на устройството с цена от 3500 долара са се сринали напълно, съобщава Bloomberg.

На седмица Apple продава около десетина бройки от очилата. Цифрите определено не подхождат на технологичния гигант, продаващ милиони смартфони.

Междувременно, потребителите се оплакват, че очилата са подходящи основно за гледане на филми. Дори авторът на Bloomberg призна, че е склонен да използва устройството "може би веднъж или два пъти седмично".

VR очилата на Apple тежат близо килограм. Освен липсата на съдържание за тях, мнозина се оплакват и от главоболие след по-продължително носене.

За да се застраховат от съдебни искове, Apple Vision Pro идват с важно предупреждение: носенето им за продължителни периоди от време - повече от час - може да доведе до болка във врата, главоболие, напрежение в очите и болки в гърба.

Трудностите на Apple да пусне атрактивни VR очила на пазара подчертава колко трудна е ситуацията във VR индустрията. Дори Meta, която продава по-евтин VR шлем, е изправена пред големи трудности в намирането на потребители за своето устройство, пише Futurism.