Вече има фактури от М-тел | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Вече има фактури от М-тел

Вече има фактури от М-тел

0 160
Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на М-тел, стана мениджър на годината за 2010 в конкурса организиран от списание Мениджър. Майерхофер посвещава наградата на служителите на М-тел. Главният изпълнителен директор на М-тел, съобщава, че „новите фактури вече са на пазара“, предаде Дарик. Както е известно има забавяне в обслужването на клиентите на мобилния оператор, като някои потребители нямат фактури от два месеца. Причината е внедряване на новата система за фактуриране в компанията. „Никой по света не сменя системите за факторинга без проблеми. Това е все едно да правите сърдечна операция и пациентът ви да е буден. Имаше известни затруднения. Опитваме се да наваксаме онова, което предизвика тези забавяния.“, казва Майерхофер. „С оглед на тези нововъведения, ние сме приготвили много добри изненади за нашите клиенти на връх Коледа“, завършва интервюто Майерхофер. На сайтът на М-тел вече са достъпни фактурите и потребителите получават SMS-и, но все още няма възможност за използване на услугите проверка на сметка и отстъпки. При обаждане на телефонният номер на контакт центъра *88 също не може да се провери текущата сметка.
 
 
Вече има фактури от М-тел

Вече има фактури от М-тел

0 160
Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на М-тел, стана мениджър на годината за 2010 в конкурса организиран от списание Мениджър. Майерхофер посвещава наградата на служителите на М-тел. Главният изпълнителен директор на М-тел, съобщава, че „новите фактури вече са на пазара“, предаде Дарик. Както е известно има забавяне в обслужването на клиентите на мобилния оператор, като някои потребители нямат фактури от два месеца. Причината е внедряване на новата система за фактуриране в компанията. „Никой по света не сменя системите за факторинга без проблеми. Това е все едно да правите сърдечна операция и пациентът ви да е буден. Имаше известни затруднения. Опитваме се да наваксаме онова, което предизвика тези забавяния.“, казва Майерхофер. „С оглед на тези нововъведения, ние сме приготвили много добри изненади за нашите клиенти на връх Коледа“, завършва интервюто Майерхофер. На сайтът на М-тел вече са достъпни фактурите и потребителите получават SMS-и, но все още няма възможност за използване на услугите проверка на сметка и отстъпки. При обаждане на телефонният номер на контакт центъра *88 също не може да се провери текущата сметка.