Нов проект брои потребителите на всички сайтове
0
119
Уникален онлайн проект, който показва основните количествени характеристики на аудиториите в най-големите български сайтове, стартира преди дни.
На www.audience.bg може да се види какъв е обхвата на съответния сайт, както и броя на реалните потребители на всички изследвани сайтове. Основната разлика между реални и уникални потребители (браузъри) е, че единствено информацията за реалните потребители е съпоставима с информацията, предоставяна от традиционните медии, защото традиционните медии не работят с браузъри, „куки” маркери или IP адреси, а с реални хора, съобщават създателите от Гемиус България.
Информацията в www.audience.bg се основава на проучването gemiusAudience, което се приема за стандарт в онлайн пийпълметрията в Европа. В сайта се предоставя информация и за реализираните импресии от българските Интернет потребители. Те сами могат да избират и съпоставят различните домейни, както и да проследяват графики по изброените показатели.
Информацията ще бъде актуализирана на месечна база. Пълните данни от проучването ще се предоставят на всички участващи сайтове, рекламни агенции и рекламодатели. Те включват 19 количествени показателя, като например време, припокриване на аудитории и други. Ще бъде предоставяна и единствената у нас представителна социодемографска информация за аудиториите на различните сайтове, което позволява да се изследва и популярността на домейните в рамките на определени целеви групи. Тази информация се базира на данните от представителен онлайн панел, наброяващ над 60 000 души. Гемиус успява да изчисти некоректното броене по няколко пъти на един и същ „уникален” потребител, когато той изтрива опознавателния си номер.
Методологията на Гемиус е сертифицирана от Бюрото за интерактивна реклама (Interactive Aadvertising Bureau – IAB). Гемиус България е част от Gemius SA – най-голямата по рода си агенция в Централна и Западна Европа.
На www.audience.bg може да се види какъв е обхвата на съответния сайт, както и броя на реалните потребители на всички изследвани сайтове. Основната разлика между реални и уникални потребители (браузъри) е, че единствено информацията за реалните потребители е съпоставима с информацията, предоставяна от традиционните медии, защото традиционните медии не работят с браузъри, „куки” маркери или IP адреси, а с реални хора, съобщават създателите от Гемиус България.
Информацията в www.audience.bg се основава на проучването gemiusAudience, което се приема за стандарт в онлайн пийпълметрията в Европа. В сайта се предоставя информация и за реализираните импресии от българските Интернет потребители. Те сами могат да избират и съпоставят различните домейни, както и да проследяват графики по изброените показатели.
Информацията ще бъде актуализирана на месечна база. Пълните данни от проучването ще се предоставят на всички участващи сайтове, рекламни агенции и рекламодатели. Те включват 19 количествени показателя, като например време, припокриване на аудитории и други. Ще бъде предоставяна и единствената у нас представителна социодемографска информация за аудиториите на различните сайтове, което позволява да се изследва и популярността на домейните в рамките на определени целеви групи. Тази информация се базира на данните от представителен онлайн панел, наброяващ над 60 000 души. Гемиус успява да изчисти некоректното броене по няколко пъти на един и същ „уникален” потребител, когато той изтрива опознавателния си номер.
Методологията на Гемиус е сертифицирана от Бюрото за интерактивна реклама (Interactive Aadvertising Bureau – IAB). Гемиус България е част от Gemius SA – най-голямата по рода си агенция в Централна и Западна Европа.