Приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара до края на годината | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара до края на годината
MobileBulgaria.com

Приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара до края на годината

Според изследване на ABI Research приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара през 2013, което е почти двойно повече от постигнатото през миналата година. Според ...

0 84
Според изследване на ABI Research приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара през 2013, което е почти двойно повече от постигнатото през миналата година. Според изследването приложенията за iOS все още са недостижими като генерирани приходи за разработчиците, но това положение бързо се променя. Според Джош Флъд от ABI Research основните обстоятелства, които променят пазара, са, че смартфоните с Android се продават в съотношение 3 към 1 спрямо тези с iOS, а в същото време Google Analytics позволява много по-таргетирана реклама, която в средносрочен план ще даде предимство на Android. Друг ключов фактор за ръста на приходите от приложения при Android е сътрудничеството с различни мобилни оператори, което позволява закупуването на приложения чрез сметката на клиента за мобилен телефон, което не е възможно при Apple и което е изключително важно за развиващите се пазари, където картовите разплащания все още не са достатъчно популярни. http://www.digitimes.com/news/a20130830PR207.html
Приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара до края на годината

Приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара до края на годината

Според изследване на ABI Research приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара през 2013, което е почти двойно повече от постигнатото през миналата година. Според ...

0 84 MobileBulgaria.com
Според изследване на ABI Research приходите от приложения за Android ще достигнат 6,8 милиарда долара през 2013, което е почти двойно повече от постигнатото през миналата година. Според изследването приложенията за iOS все още са недостижими като генерирани приходи за разработчиците, но това положение бързо се променя. Според Джош Флъд от ABI Research основните обстоятелства, които променят пазара, са, че смартфоните с Android се продават в съотношение 3 към 1 спрямо тези с iOS, а в същото време Google Analytics позволява много по-таргетирана реклама, която в средносрочен план ще даде предимство на Android. Друг ключов фактор за ръста на приходите от приложения при Android е сътрудничеството с различни мобилни оператори, което позволява закупуването на приложения чрез сметката на клиента за мобилен телефон, което не е възможно при Apple и което е изключително важно за развиващите се пазари, където картовите разплащания все още не са достатъчно популярни. http://www.digitimes.com/news/a20130830PR207.html